-
Személyes felkereső (vállalkozói jogviszony)
Budapest, Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye
- Vállalkozói
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A térségéhez tartozó, fizetési elmaradásban lévő ügyfelek személyes felkeresése, tárgyalás az elmaradás rendezéséről.
- Részletfizetési megállapodások kötése, azok nyomon követése, futamidő újratárgyalása.
November 03.• Előre sorolva tegnap 13:25 -
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kapcsolattartás vállalati ügyfelekkel késedelmes fizetések és hátralékok rendezése érdekében
- Telefonos egyeztetés az elmaradásban lévő ügyfelekkel, megoldási lehetőségek felajánlása
- Fizetési értesítők, felszólító levelek előkészítése és kiküldése
November 04.• Előre sorolva november 19. -
-
Mérlegképes könyvelő
3525 Miskolc, Jókai Mór utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénzügyi, adminisztratív feladatok ellátása
- Banki utalások, házi pénztár kezelése
- Számlák, utalások, bank, pénztár könyvelése és egyeztetése
- Bevallások, időszaki és éves zárások elkészítése
- Adatszolgáltatás az ügyvezető részére
- Egyéb, a felettese által meghatározott adminisztrációs feladatok elvégzése
November 13.• Előre sorolva november 18. -
Pénzügyi asszisztens
Tekoma Kft. - Edelény, Edelény Külterület hrsz. 02/3, 3780
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bejövő számlák rögzítése - kimenő számlák kiállítása - utalások előkészítése - házi pénztár kezelése - tárgyi eszköz nyilvántartáshoz kapcsolódó feladatok ellátása - alap HR feladatok ellátása: jelenléti ívek összesítése, rögzítése ERP rendszerben, szabadságok nyilvántartása - egyéb pénzügyi és...
Október 23.• Előre sorolva november 16. -
Pénzügyi munkatárs
3527 Miskolc, Besenyői utca 16.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező és kimenő számlák fogadása, ellenőrzése, iktatása és rendszerezése
- Szállítói és vevői folyószámlák egyeztetése
- Banki utalások előkészítése, bankkivonatok lekérdezése
- Cash-flow nyomon követése, egyeztetés a vezetőséggel
- Bankkártyás tranzakciók, befizetések és azonosítatlan tételek kezelése
Október 31. -
-
Gazdasági ügyintéző
Miskolc
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Számlák ellenőrzése, nyilvántartása, kezelése
- Könyvelés előkészítés
- Pénzügyi kimutatások, riportok készítése
- Kapcsolattartás kollégákkal, partnerekkel és hatóságokkal
- Adminisztratív és ügyviteli feladatok ellátása
- Kontrolling feladatok támogatása
- Munkaidő-nyilvántartás vezetése és ellenőrzése
Október 28. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Felelősségi körébe tartozó export országok eredményének havi kontrollingja
- Vállalatirányítási rendszerbe felvitt adatok ellenőrzése
- Ad-hoc elemzések, előrejelzések elkészítése
- Elemzések eredményeképpen az eltérések azonosítása, javaslatok megfogalmazása a hatékonyság javítása érdekében
November 10.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!