-
Adatelemző gyakornok (ellátási lánc tervezés terület)
Hibrid • 2040 Budaörs, Keleti utca 3.
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az ellátási lánc tervezési osztály folyamatainak támogatása
- Adatok kezelése, ellenőrzése, hibák jelzése a társosztályoknak
- Beállítások felülvizsgálata
- Riportok készítése, adatelemzés
- Kapcsolattartás a társosztályokkal
- Meglévő folyamatok, riportok optimalizálása, fejlesztése
November 21. -
Hulladékgazdálkodási adminisztrátor
6000 Kecskemét, Ipar utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés
- MOHU partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés)
- Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok (írásbeli megállapodás, anyagkísérő okmányok) elkészítése
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
Pénzügyi munkatárs
3527 Miskolc, Besenyői utca 16.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező és kimenő számlák fogadása, ellenőrzése, iktatása és rendszerezése
- Szállítói és vevői folyószámlák egyeztetése
- Banki utalások előkészítése, bankkivonatok lekérdezése
- Cash-flow nyomon követése, egyeztetés a vezetőséggel
- Bankkártyás tranzakciók, befizetések és azonosítatlan tételek kezelése
Október 31. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Részvétel a napi számlázásban, számlák betöltésének ellenőrzése a NAV online rendszerben
- Részvétel a törzsadatok kezelésében (vevőpartnerek, árak), probléma esetén egyeztetés a regionális IT munkatársakkal
- Részvétel a napi számlázással összefüggő problémák megoldásában
November 05. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Számlák és pénzügyi adminisztráció kezelése
- Kimenő és Bejövő számlák rögzítése és kategorizálása
- Könyvelési anyagok előkészítése
- Díjbekérők és kimenő számlák készítése
- Munkaügyi és HR-adminisztráció
- Foglalkoztatottak bejelentése
- Fizetések és járulékok befizetése
- Szerződések előkészítése és iktatása
November 04.• Előre sorolva tegnap 10:05 -
Pénzügyi munkatárs
Cecz Okosraktár építési - Vác, CECZ Okosraktár.: 5782/2, Toperini Ipari Toperini Ipari Park, Avar u. 5. (HRSZ, 2600
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Havi, negyedéves és éves pénzügyi riportok, kimutatások és elemzések készítése
- Költség- és bevételadatok nyomon követése, eltéréselemzések készítése
- Terv–tény adatok feldolgozása, döntéstámogató anyagok előállítása
- ERP rendszerből származó pénzügyi adatok kezelése és ellenőrzése
Október 29.• Előre sorolva tegnap 12:50 -
-
Könyvelő
8308 Zalahaláp, Béke utca 11.Nettó 600e - 600e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Folyamatos könyvelés és eszközelszámolás;
- Havi, negyedéves és éves pénzügyi kimutatások készítése;
- A hatályos adójog és kereskedelmi jog szerinti számviteli kérdések vizsgálata, elszámolási és értékelési különbözetek megállapítása, aktuális és halasztott adók kiszámítása és könyvelése;
November 20. -
-
Árazási munkatárs
Hibrid • 1139 Budapest, Váci út 99.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Naprakész információk gyűjtése a versenytársak árazásáról a releváns termékkörökben a piac figyelésével és adminisztrációjával,
- a Brendon termékkategóriájának rendszeres árazási elemzése, árazási javaslatok előkészítése, árazási döntéshozás,
November 20.• Előre sorolva 17 órája -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Napi, heti, havi, negyedéves és ad hoc kontrolling riportok, kimutatások készítése(pl. árréstömeg, működési költségek, készletérték és mozgások, áralakulás, üzleti eredményhatások)
- Automatizált riportok fejlesztése és üzemeltetése (eredménykimutatás, cash-flow, költséganalízis)
November 19. -
-
Sales kontroller
8000 Székesfehérvár, Váralja sor 1.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Közép- és rövidtávú sales tervek készítése, lehetőségek értékelése
- Sales koncepciók, tervfeladatok kialakításában, elvégzésében való részvétel
- Összehasonlítások elkészítése a terv/tényköltség vonatkozásában
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Pénzügyi adminisztrátor
8929 Pölöske, Petőfi Sándor utca 1.Br. 540e - 540e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Vevői rendelések fogadása és a visszaérkezett szállítólevelek alapján kimenő számla készítése
- Díjbekérő, előleg, illetve helyesbítő számlák kiállítása
- Kimenő számlákkal kapcsolatos ügyintézés, kapcsolattartás társosztályokkal, kereskedelmi képviselőkkel
- Bejövő- és kimenő számlák könyvelése
November 04. -
-
Gazdasági vezető
1095 Budapest, Soroksári út 123.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokA pénzügyi és kereskedelmi munkatársak munkájának szakmai irányítása, éves célok meghatározása az ügyvezetővel közösen, értékelés és fejlesztendő területek kijelölése...
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
- Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- számlázási és pénzügyi adminisztráció (számlák kiállítása, nyilvántartások vezetése)
- kimenő és bejövő számlák ellenőrzése, rögzítése
- kapcsolattartás a kollégákkal. ügyfelekkel, beszállítókkal és a könyveléssel
- értékesítési nyilvántartások kezelése
- általános adminisztratív feladatok ellátása
Október 30.• Előre sorolva 3 órája -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az éves üzleti terv és az évközi előrejelzések (forecast) elkészítésében való részvétel
- Gazdasági számítások elvégzése üzleti döntéstámogatás céljából
- Vezetői döntések támogatása ad-hoc elemzésekkel, kimutatásokkal, prezentációkkal
- Havi rendszerességgel terv-tény eltérések elemzése, budget követés
November 06. -
-
Főkönyvelő
1082 Budapest, Futó utca 47-53.
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok-az 5 fős könyvelési csapat vezetése, szakmai támogatása és fejlesztése -a magyar és nemzetközi számviteli, valamint adózási előírásoknak való megfelelés biztosítása -jogszabály változások nyomon követése -egyes könyvelési feladatok ellátása - kapcsolattartás üzletekkel, franchise partnerekkel,...
November 20. -
-
Pénzügyi asszisztens
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénzügyi adminisztráció: Bejövő számlák iktatása, rögzítése, ellenőrzése és előkészítése könyvelésre. Kintlévőségek kezelése, fizetési felszólítások készítése.
- Bérleti díjak kezelése: Bérleti díjak és egyéb díjak (pl. rezsi, közös költség) nyomon követése, számlázás előkészítése
Október 30.• Előre sorolva 4 órája -
Könyvelő
1037 Budapest, Montevideó utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Bejövő szállítói számlák formai ellenőrzése, iktatása;
- Bejövő szállítói számlák, kontírozása és könyvelése;
- Kimenő számlák elkészítése;
- Banki terhelések és jóváírások könyvelése, számlák összepontozása;
- Utalások rögzítése banki felületen;
November 03.• Előre sorolva november 21. -
Controller
Hibrid • Bicske
-
Mobiltelefon • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Egyes üzleti területek, folyamatok önálló elemzése
- Kereskedelmi mutatók elemzése, anomália keresés
- Döntéselőkészítő anyagok, prezentációk készítése
- Kapcsolattartás és együttműködés a különböző üzleti területekkel
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
-
Pénzügyi vezető
2600 Vác, Gödöllői út 51.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A cég pénzügyi működésének támogatása, adminisztratív és operatív pénzügyi feladatok önálló ellátása.
- Számlázás, számlázó program segítségével, teljesítési igazolások alapján, táblázatok készítése.
Tegnap 14:35 -
Könyvelő
1097 Budapest, Illatos út 13.Br. 800e - 1,0M Ft havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Belföldi számlák teljes körű kezelése, szállítókkal történő egyeztetés
- Banki átutalások előkészítése és rögzítése, bankkivonatok könyvelése
- Bérrel kapcsolatos könyvelések elvégzése, kapcsolattartás a külsős bérszámfejtővel, havi adatok összeállítása
November 03.• Előre sorolva november 21. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!