-
Pénzügyi-számviteli munkatárs
1063 Budapest, Bajnok utca 13.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a pénzügyi vezető munkájának teljeskörű támogatása
- banki ügyintézés, kapcsolattartás
- hitel ügyintézés
- átutalások bonyolítása
- kintlévőség kezelés
- elszámolások, kimutatások készítése, nyilvántartások naprakész vezetése
- könyvelési anyag összekészítése, adatszolgáltatás a könyvelés felé
November 18.• Előre sorolva tegnap 11:44 -
Accounts Receivable Analyst (Collection fókusszal)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kintlévőségek kezelése, vevői fizetések nyomon követése, proaktív behajtási tevékenység
- Napi pénzmozgások könyvelése, bankegyeztetések és befizetések rögzítése
- Vevői számlák és főkönyvi tételek karbantartása, havi egyenlegmozgások elemzése
- Ügyfélmegkeresések és vitás tételek kezelése
Tegnap 05:30 -
Kiemelt számviteli szakértő
1062 Budapest, Váci út 1-3.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- elsősorban számviteli szakértői feladatok ellátása, összetettebb számviteli feladatokban/kérdésekben állásfoglalások készítése,
- az IFRS számviteli standardok ismerete és folyamatos figyelemmel kísérése,
- fenntarthatósági jelentés készítési folyamatok számviteli szempontú támogatása,
November 03.• Előre sorolva november 21. -
-
Finance specialist
BEM Center - Budapest, Bem József u. 1/B, 1027
-
Mobiltelefon • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Financial administration of all group companies (including several jurisdictions) (download bank statements, collect and log vendor/sales invoices and calculate and raise the IC invoices).
- Perform vendor invoices, salaries and distributions payment runs.
November 20. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- végrehajtási cselekmények foganatosítása, intézkedések feloldása
- pénzügyi nyilvántartások kezelése, bejövő tételek feldolgozása (könyvelése)
- ügyfelekkel, hatóságokkal, bírósággal történő írásbeli és telefonos kapcsolattartás,
- jegyzőkönyvek, beadványok, hivatalos megkeresések szerkesztése,
November 17.• Előre sorolva november 23. -
Senior Accounting & Reporting Specialist (Subject Matter Expert)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Manage monthly and quarterly closings and related reporting
- Prepare financial statements, analysis, and audits
- Drive process standardisation and automation projects
- Collaborate with international stakeholders across regions
- Ensure data integrity and compliance with internal accounting standards
November 10. -
Finance team leader
Hibrid • Országosan pályázható
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A 15 fős pénzügyi csapat (számlázás, pénztár, kifizetések, adminisztráció, recepció) vezetése és irányítása
- Pénzügyi folyamatok optimalizálása és hatékonyságnövelési lehetőségek azonosítása
- Számlázási folyamatok felügyelete és pontosságuk biztosítása
- Heti/havi vezetői riportok készítése
November 21. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Pénzügyi és számviteli folyamatok irányítása és felügyelete
- Havi, féléves és éves zárási feladatok koordinálása
- Főkönyvi könyvelés
- Éves adók (Társasági adó, Iparűzési adó, Innovációs járulék) kalkulációja, bevallás készítés
- Éves beszámoló készítése
November 10. -
General ledger accountant
Hibrid • 1133 Budapest, Váci út
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokManage end-to-end corporate accounting processes, including cash and bank accounting, accounts payable and receivable, subledger-to-ledger reconciliations, and accrual and suspense account management...
Október 28. -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a könyvelés átvétele külsős partnertől, házon belüli rendszer kialakítása
- könyvelési szoftver bevezetésének és paraméterezésének támogatása
- kollégák szakmai mentorálása, motiválása
- havi és éves zárások, riportok készítése
- beszámolók összeállítása, auditok koordinálása
November 05. -
-
Munkába járás támogatás
- Alkalmi munka
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Számlák pontos rögzítése és feldolgozása a rendszerben;
- A számlák teljességének és vállalati szabályzatoknak való megfelelőségének biztosítása;
- A pénzügyi csapat támogatása az elszámolások egyeztetésében és az eltérések rendezésében;
- Pénzügyi dokumentumok rendszerezett és naprakész vezetése;
Október 29.• Előre sorolva november 22. -
-
Risk specialist (Non-financial)
Hibrid • Budapest ONE - Budapest, Balatoni út 2-a-1St Floor, B Épület, 1112
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Identifying and monitoring risks extends to risk-related responsibilities in all departments of the entity
- Identifying and monitoring of risks and recording them in the global IT tools
- Acquaintance with relevant risk related policies and ensuring compliance with these rules, policies and procedures.
Október 28.• Előre sorolva november 21. -
-
PÉNZÜGYI ÉS SZÁMVITELI KOORDINÁTOR
Budapest, Pest megye
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A pénzügyi és számviteli folyamatok teljes körű operatív irányítása és koordinálása
- Bejövő és kimenő számlák ellenőrzése, könyvelésének felügyelete
- Analitikus nyilvántartások vezetése, ellenőrzése, folyamatos fejlesztése
November 18. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- MNB részére készítendő rendszeres (napi, havi, negyedéves, éves) felügyeleti és statisztikai jelentések összeállítása/felügyelete/fejlesztése
- Belső, menedzsmenti/anyabanki riportokban közreműködés (heti/havi/negyedéves)
- Jelentésszolgálati modul fejlesztésében történő részvétel
November 11. -
Group Reporting & Controlling Analyst (m/f)
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Local trial balance mapping to US GAAP and related SAP uploads
- Implementation of US GAAP standards across subsidiaries
- Supporting the month-end close process and the financial analysis of the results
- Account reconciliation support and process improvements
November 19.• Előre sorolva tegnap 00:01 -
Főkönyvelő
1064 Budapest, Rózsa utca 81-83.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokfelügyeli és/vagy végzi a társaság gazdasági eseményeinek könyvelését, kontírozási feladatok elvégzését, a kontírozott adatok főkönyvi könyvelésben történő rögzítését;...
November 11. -
-
Accounts Payable Accountant
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Manage vendor accounts and maintain accurate internal financial records
- Process and book incoming and outgoing invoices
- Prepare payment proposals and monitor payment timelines
- Collaborate closely with internal departments, stakeholders, and external suppliers
November 12. -
Pénzügyi munkatárs
Hajdúszoboszló
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- pénzforgalommal kapcsolatos napi operatív feladatok ellátása;
- devizával kapcsolatos ügyek bonyolítása;
- pénzügyi garanciákkal kapcsolatos feladatok intézése;
- rövid távú likviditási terv készítése, betételhelyezéshez kapcsolódó döntéselőkészítés, kapcsolattartás a szakterületekkel;
November 05. -
-
Pénzügyi és Számviteli Csoportvezető
Szigetszentmiklós
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a pénzügyi, számviteli, adózási és számlázási folyamatok operatív irányítása és szervezése,
- a bejövő és kimenő számlák könyvelésének ellenőrzése,
- analitikus nyilvántartások vezetése és ellenőrzése,
- adminisztrációs és ellenőrzési rendszerek fejlesztése,
November 12.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!