-
Minőségbiztosítási mérnök
1103 Budapest, Gergely utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vevői reklamációk teljes körű kezelése, kivizsgálása és kapcsolódó intézkedések koordinálása
- A gyártási folyamatok során felmerülő minőségi problémák feltárása, elemzése és hatékony hosszú távi intézkedések kidolgozása
- A gyártás minőségügyi felügyelete
November 06.• Előre sorolva 4 órája -
Műszaki Támogató Mérnök
Oroszlány
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kapcsolattartás partnerekkel és beszállítókkal,
- Válogatási folyamat egyeztetése a megrendelővel,
- Vevői auditokra való felkészülés, auditokon való részvétel,
- Reklamáció esetén a teljes kivizsgálási folyamat, riportálás és intézkedések bevezetése,
- Munkavállalók oktatásával kapcsolatos feladatok,
November 07.• Előre sorolva tegnap 01:00 -
VEVŐI MINŐSÉGÜGYI MÉRNÖK (3701)
Győr-Moson-Sopron megye
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vevőkkel való kapcsolattartás,
- Folyamat- és audittervek kidolgozása,
- Validációk lefolytatása és irányítása,
- Minták és vizsgálati tervek meghatározása,
- Minőségirányítási technikák bevezetése, meglévő folyamatok fejlesztése.
November 07.• Előre sorolva november 17. -
Minőségellenőr
8200 Veszprém, Piramis utca 1.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Rendszeres vizuális ellenőrzések, szakító vizsgálatok, dimenzionális mérések, röntgen vizsgálatok elvégzése.
- Műszakkezdéskor/ termékváltáskor gyártási folyamat indítása.
- Sorozatminták kezelése és utasítás szerinti ellenőrzése.
- Késztermékek/ félkész termékek zárolása esetleges hiba fellépése esetén.
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
-
-
Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vevői reklamációk kezelése, kivizsgálása és dokumentálása (8D riportok, SCAR)
- Reklamációs rendszerek követése vevői platformon (JIRA)
- Heti rendszeres vevői meetingek lebonyolítása (FPY riportálás, státuszegyeztetések)
- Kapcsolattartás vevőkkel minőségügyi kérdésekben
Október 29. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!