-
VEVŐI MINŐSÉGÜGYI MÉRNÖK (3701)
Győr-Moson-Sopron megye
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vevőkkel való kapcsolattartás,
- Folyamat- és audittervek kidolgozása,
- Validációk lefolytatása és irányítása,
- Minták és vizsgálati tervek meghatározása,
- Minőségirányítási technikák bevezetése, meglévő folyamatok fejlesztése.
November 07.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
Nemesvámos
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- beérkező alapanyagok ellenőrzése, jóváhagyása
- SAP rendszer használata, működtetése
- adatok rögzítése SAP-ban
- alapanyagok érzékszervi és műszeres vizsgálata
- külső raktárban alapanyagok mintavételes ellenőrzése
- félkész és késztermék ellenőrzése
- dokumentáció-kezelés
November 07. -
-
Minőségbiztosítási mérnök
1103 Budapest, Gergely utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vevői reklamációk teljes körű kezelése, kivizsgálása és kapcsolódó intézkedések koordinálása
- A gyártási folyamatok során felmerülő minőségi problémák feltárása, elemzése és hatékony hosszú távi intézkedések kidolgozása
- A gyártás minőségügyi felügyelete
November 06.• Előre sorolva november 20. -
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Élelmiszerbiztonsági rendszer (HACCP, FSSC, IFS) működtetésében és fejlesztésében történő aktív részvétel
- Minőségirányítási rendszer üzemeltetésében és fejlesztésében történő aktív részvétel
- Minőségirányítási rendszerdokumentációk elkészítése, nyilvántartása, elosztása és azok folyamatos karbantartása
Október 30. -
-
-
Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vevői reklamációk kezelése, kivizsgálása és dokumentálása (8D riportok, SCAR)
- Reklamációs rendszerek követése vevői platformon (JIRA)
- Heti rendszeres vevői meetingek lebonyolítása (FPY riportálás, státuszegyeztetések)
- Kapcsolattartás vevőkkel minőségügyi kérdésekben
Október 29. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!