-
Inside sales coordinator (export)
Budapest, XXIII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás meglévő export partnerekkel (e-mail, telefon)
- Beérkező megrendelések kezelése, nyomon követése
- Export dokumentációk és szállítási folyamatok adminisztrálása
- Reklamációk kezelése, hibák feltárása és megoldásjavaslatok kidolgozása
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:04 -
Export-import ügyintéző, Nemzetközi Ügyfélkapcsolati Koordinátor
1151 Budapest, Harsányi Kálmán utca 83.
-
Céges üdülés, üdültetés
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Kapcsolattartás külföldi partnerekkel, disztribútorokkal és viszonteladókkal
- Megrendelések, ajánlatok, visszaigazolások kezelése és dokumentálása
- Rendelések rögzítése, nyomon követése, szállítási folyamatok koordinálása
- Reklamációk kezelése, problémák egyeztetése és kommunikációja
Október 30.• Előre sorolva tegnap 11:30 -
-
Külkereskedelmi asszisztens
1097 Budapest, Illatos út 11b.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- hazai és külföldi partnerekkel történő kapcsolattartás magyar és angol nyelven,
- értékesítési, beszerzési, áruforgalmi export-import ügyletek lebonyolítása,
- vámkezelési eljárások ügyintézése,
- szállítmányozási feladatok bonyolítása,
- a kereskedelmi osztály napi munkájának segítése,
November 04.• Előre sorolva november 16. -
Külkereskedelmi képviselő
3950 Sárospatak, Kazinczy Ferenc utca 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új exportpiacok és partnerek felkutatása, meglévő B2B ügyfelek kezelése (malmok, takarmányipar, kereskedőházak, crusherek).
- Ajánlatadás, ártárgyalás, szerződéskötés; éves keretek és akciók egyeztetése.
- Értékesítési terv megvalósítása (pipeline, forecast), rendszeres riportálás.
November 06.• Előre sorolva november 16. -
Logisztikai ügyintéző
Hibrid • 1203 Budapest, Zodony utca 3.
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Cseh felsőfok • Szlovák felsőfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a csehországi és szlovák kereskedelmi partnerekkel és vevőkkel telefonon és e-mailben.
- Rendelések feldolgozása, logisztikai folyamatok szervezése és nyomon követése.
- Értékesítéshez kapcsolódó adminisztráció, logisztikai feladatok lebonyolítása.
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
-
Értékesítő horvát vagy szerb nyelvtudással
1225 Budapest, Dűlő utca 37.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Desktop PC • Mobiltelefon • Céges autó
-
1-3 év tapasztalat • Szerb középfok • Horvát középfok
Főbb feladatok- Az értékesítési folyamatok teljes körű lebonyolítása viszonteladó partnerekkel (ajánlatkészítés, rendelésfelvétel, számlázási folyamatok kezelése)
- Meglévő ügyfelek gondozása, új partnerek felkutatása az Adria régió piacain
- Piackutatás, versenytársak figyelése és elemzése
Október 20.• Előre sorolva november 12. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új nemzetközi piacok feltérképezése és megnyitása
- Potenciális partnerek, ügyfelek felkutatása és kapcsolatépítés
- Piacelemzés és pozicionálás: melyik régióban, milyen szegmensben rejtőzik új lehetőség
- Brandépítés – marketingkommunikációs anyagok, brossúrák, prezentációk készítése
November 04.• Előre sorolva november 14. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Potenciális ügyfelekkel való kapcsolat felvétel
- Meglévő ügyfelekkel kapcsolatfejlesztés
- Számukra árajánlat készítése
- Rendeléseik rögzítése
- Rendelésekhez kapcsolódó fuvarok leszervezése
- Kimutatások készítése
- A munkakörhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése
November 14. -
International Business Development Assistant
6720 Szeged, Somogyi utca 19.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokIdentify and generate qualified leads by finding potential business partners (distributors, publishers, ministries, NGOs), initiating contact, and supporting the negotiation of long-term cooperation agreements....
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!