-
Kaszinó ellenőr
1136 Budapest, Pannónia utca 40.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- helyszíni és irodai szerencsejáték ellenőrzési feladatok ellátása;
- az ellenőrzések adatainak, iratanyagának feldolgozása, rögzítése, nyilvántartások kezelése;
- panaszok, bejelentések kivizsgálása;
- szakmai állásfoglalások készítése.
November 21. -
-
Online szerencsejáték ellenőr
1136 Budapest, Pannónia utca 40.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- online szerencsejáték ellenőrzési feladatok végrehajtása;
- az ellenőrzések adatainak, iratanyagának feldolgozása, rögzítése, nyilvántartások kezelése;
- panaszok, bejelentések kivizsgálása;
- hatósági eljárások lefolytatása, döntések előkészítése.
November 21. -
-
Levéltárvezető
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatok- Tevékenységét a főigazgató közvetlen alárendeltségében végzi
- A Levéltár egyszemélyi felelős vezetője
- Irányítja és részt vesz az intézmény tudományos munkájában
- Felügyeli a kutató- és ügyfélszolgálatot
- Irányítja és részt vesz a levéltári közművelődési feladatok ellátásában
Október 28. -
Létesítményüzemeltetési munkatárs
1133 Budapest, Visegrádi utca 106.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az ingatlan üzemeltetési területen felmerülő műszaki és egyéb kiegészítő feladatok ellátása;
- vezetői döntésekhez a szükséges dokumentációk előkészítése;
- az ingatlan üzemeltetéssel kapcsolatos közbeszerzési eljárások kezdeményezéséhez a szakterület részéről szükséges dokumentáció összeállítása;
November 10. -
-
IT alkalmazásüzemeltető munkatárs
1133 Budapest, Visegrádi utca 106.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Backoffice rendszerek működtetése:
- Forrás pénzügyi rendszer üzemeltetése;
- Nexon HR rendszer üzemeltetése;
- a rendszerekkel kapcsolatos alkalmazás adminisztrátori feladatok ellátása;
- a rendszer belső folyamatainak megismerése, felhasználók támogatása;
- a rendszer működésének részletes megismerése;
November 05. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!