-
Back office adminisztrátor
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Back office és adminisztratív feladatok ellátása, valamint a CRM rendszer naprakész vezetése.
- Aktív részvétel a vállalat értékesítési céljainak megvalósításában, azok nyomon követésében és eredményességük ellenőrzésében.
- Árajánlatok elkészítése és kiadása meglévő és potenciális partnerek számára.
November 20. -
Back office asszisztens
6724 Szeged, Pulz utca 46b.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Román középfok • Szlovák középfok
Főbb feladatok- Ügyfelektől érkező ajánlatok és megrendelések kezelése, teljes körű feldolgozása,
- Adminisztrációs feladatok ellátása
- Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás
- Társterületekkel (termelés, beszerzés; szállításszervezés) való együttműködés, ügyintézés
- Beérkező reklamációk kezelése
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
Hulladékgazdálkodási adminisztrátor
6000 Kecskemét, Ipar utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés
- MOHU partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés)
- Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok (írásbeli megállapodás, anyagkísérő okmányok) elkészítése
November 10.• Előre sorolva 6 órája -
-
Irodai adminisztrátor
2045 TörökbálintNettó 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- megrendelések feldolgozása
- adminisztrációs feladatok
- értékesítés
- számlázás
- egyéb eseti feladatok
November 12. -
Kereskedelmi adminisztrátor-ügyintéző
1037 Budapest, Bécsi útNettó 250e - 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Készletek nyilvántartása, optimalizálása
- Készletmozgások dokumentálása és riportok készítése
- Beszerzési igények kezelése
Október 28. -
Kereskedelmi adminisztrátor
Budapest, IV. kerület
-
Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Új vevők létrehozása, vevőtörzs karbantartása az SAP-ban és egyéb nyilvántartásokban
- Vevő egyedi kondíciók aktuális szabályzatok szerinti ellenőrzése és beállítása SAP-ban
- Az árazási és szerződéskötési utasítások betartásának ellenőrzése Salesforce rendszerben
November 04.• Előre sorolva november 16. -
-
BÉRAUTÓ ADMINISZTRÁTOR (GM-1676)
Fejér megye
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyféligények, ajánlatok kezelése;
- bérautó igények egyeztetése;
- beérkezett csereautó igények feldolgozása, koordinálása;
- bérautó szerződések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben;
- kapcsolattartás a cégek flottás kapcsolattartóival, esetleges használóival;
November 05.• Előre sorolva november 17. -
Kereskedelmi munkatárs (Back Office)
1213 BudapestNettó 350e - 380e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A meglévő ügyfélkör ápolása és annak magas szintű kiszolgálása,
- Részvétel a meglévő ügyfélkörnek szánt ajánlatok aktualizálásában, rendelések kezelésében, személyes kapcsolattartásában
- Új termékek kiajánlása, és listázások előkészítése, kalkulációk készítése
November 04. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!