-
Helpdesk munkatárs
6800 Hódmezővásárhely, Tulipán utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása;
- Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás;
- Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről;
- A hívások, problémák pontos és követhető adminisztrációja;
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
IT Helpdesk munkatárs
Hibrid •
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS
Főbb feladatok- Telefonon, személyesen és e-mailen érkező IT kérdések és problémák kezelése
- Hibajegyek készítése, életútjuk nyomon követése
- Hardver- és szoftverproblémák diagnosztizálása és megoldása, vagy eszkalálása más IT megoldó területekre távoli eszközökkel, vagy személyesen.
November 19. -
Helpdesk munkatárs
8000 Székesfehérvár, Zsálya utca 2.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS • LINUX
Főbb feladatok- Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben, első-, és másodszintű támogatás keretében
- Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére
November 18. -
-
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
OPERÁCIÓS RENDSZEREK • WINDOWS • MS OFFICE • WORD • HARDWARE • DNS • DHCP • POWERSHELL. • ACCESS • CISCO • MIKROTIK • LINUX • EXCEL • OUTLOOK
Főbb feladatok- Az első vonalbeli támogatás biztosítása a cégcsoport és a rendszerek felhasználói számára.
- Válaszadás a szoftver- vagy hardverüzemeltetéssel kapcsolatos felhasználói kérdésekre a problémák megoldása érdekében.
November 19. -
-
Junior IT Support Specialist with German - Hybrid Work Model
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 44.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Német felsőfok
-
IT SUPPORT • ACCESS
Főbb feladatok- Act as the initial point of contact for end users via phone and email.
- Diagnose basic technical issues and provide first-line resolutions.
- Create and categorize support tickets, ensuring correct priority levels.
- Escalate more complex incidents to specialized support teams.
November 17.• Előre sorolva november 20. -
-
Service Desk koordinátor
Hibrid • Állami Számvevőszék - Budapest, Apáczai Csere János u. 10, 1051
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokaz Állami Számvevőszék informatikai szolgáltatásai működésének, hatékonyságának mérése, elemzése, fejlesztési igények megfogalmazása;...
November 17. -
-
Security Support Engineer (IAM/Cloud)
Hibrid • 1083 Budapest, Bókay János utca 44 - 46.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
Kubernetes • Docker • Microsoft Azure • OpenShift • AWS
Főbb feladatokOwn the support lifecycle: Manage and resolve technical tickets / incidents across L2, L3, and Consulting, ensuring timely resolution within defined SLAs....
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
-
Helpdesk L2 Kliensüzemeltető
Hibrid • 1037 Budapest, Montevideó utca 2c.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel
- Beérkező incidensek L2 szintű megoldása, hibák okainak kiderítése
- Feladataid precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával
- Az előre meghatározott rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése kliens oldalon
November 18. -
-
Alkalmazás támogató informatikus
Hibrid • 1026 Budapest, Riadó utca 5.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
MS OFFICE • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • JIRA • CONFLUENCE
Főbb feladatok- Hatóság egyedi szoftvereinek alkalmazás szintű támogatása
- Dobozos szoftverek alkalmazás szintű támogatása
- Adatbázismódosítási, lekérdezési feladatok
- Statisztikai lekérdezések, kimutatások elkészítésének támogatása
- Bevezetett rendszerek továbbfejlesztése során felmerülő IT tesztelések elvégzése
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
-
IT Helpdesk technikus
1052 Budapest, Deák Ferenc tér 3.Br. 500e - 700e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
Windows • MS Office • PC • Notebook • Hálózat • Kliens Support
Főbb feladatok- A felhasználók informatikai kérdéseivel, problémáival kapcsolatos feladatok megoldása.
- Különböző üzleti, ügyfél specifikus alkalmazások 1. szintű támogatása.
Október 27. -
- Teljes munkaidő
-
Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
HARDWARE • BACKUP • WINDOWS
Főbb feladatokModernize meeting rooms & lead MTR rollout: Assess current state, define standards, select hardware, manage vendors, execute pilots, training, adoption, and tracking, and set up monitoring, support processes, and SLAs....
Tegnap 11:19 -
- Teljes munkaidő
-
Windows • Linux
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német anyanyelvi szint
-
LAN • WAN • VPN • SECURITY • FIREWALL • WINDOWS • LINUX • TROUBLESHOOTING
Főbb feladatok- Provide Level 2 technical support for enterprise customers, working closely with Level 1 (customer service) and in coordination with Level 3 (experts and external partners).
- Troubleshoot, analyze and resolve complex issues across IT and telecom environments (fixed, mobile, data, VoIP, networks).
November 03. -
- Teljes munkaidő
-
Windows • Linux
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Provide Level 2 technical support for enterprise customers, working closely with Level 1 (customer service) and in coordination with Level 3 (experts and external partners).
- Troubleshoot, analyze and resolve complex issues across IT and telecom environments (fixed, mobile, data, VoIP, networks).
November 03. -
Desktop support munkatárs
1151, Budapest, Harsányi K. utca 83.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokInformatikai eszközök üzemeltetési feladatainak ellátása Hibák elhárítása Sérülékenységek feltérképezése...
Október 29.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!