-
Service Delivery Manager
Hibrid • 1027 Budapest, Horvát utca 14.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db)
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a különböző csapatok között a RUN fázisban.
- Új szolgáltatások bevezetése utáni feladatok és projektek megtervezése és koordinálása. Többek között, de nem kizáróan: felmerülő problémák megoldása, karbantartási feladatok és kisebb fejlesztések végig vitele.
November 13.• Előre sorolva december 3. -
-
INCIDENS ÉS PROBLÉMA MENEDZSER
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
ITIL
Főbb feladatok- Kiemelt incidensek megoldásának vezetése, szakértő kollégák munkájának koordinálása;
- Kommunikációs feladatok elvégzése a kiemelt incidensek során;
- Incidensek dokumentációjának nyomon követése, felülvizsgálata;
- Problémákhoz kapcsolódó megbeszélések szervezése;
November 11. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar középfok
-
ITIL • ACCESS • PROJECT MANAGEMENT • SCRUM
Főbb feladatokHelping improve support and maintenance procedures Cooperating with and advising project management on demand Acting as the SPOC for support and other continuous engagements Driving internal takeovers from project teams Assisting delivery teams with product training and support Coordinating...
December 01. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
-
SAP • CLOUD • ERP • PROJECT MANAGEMENT
Főbb feladatok- Ensure quality and documentation of "Lead to Order" processes, including test planning and traceability of technical settings.
- Integrate, administer, and further develop the SAP Sales and Service Cloud (C4C) within the S/4 HANA environment.
December 03. -
Senior Service Manager
Svájc
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
INCIDENT MANAGEMENT • CHANGE MANAGEMENT • DEVOPS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- provide high service quality to customers for a set of services which has the potential to be customer facing as needed
- ensure that standard operations, monitoring, and escalation processes are applied consistently across a portfolio of services
November 20.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!