-
Hálózat/ Rendszerüzemeltető informatikus
1135 Budapest, Béke utca 65.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokközreműködés az informatikai eszközök, rendszerek üzemeltetésében, karbantartásában, a használat során felmerülő tapasztalatok gyűjtése, elemzése és ezekhez kapcsolódó dokumentáció vezetése,...
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
IT support munkatárs
1134 Budapest, Róbert Károly körút 64-66.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
-
LINUX • ROUTERSWITCH • ACTIVE DIRECTORY • HARDWARE • SQL • VIRTUALIZATION • WINDOWS 10 • CISCO • MSOUTLOOK • MSPOWERPOINT • MYSQL • OFFICE365 • PC • VPN • MSACCESS • IT SUPPORT • WINDOWS • SAP • Testing • Itil • Jira • Ecdl
Főbb feladatok- Dolgozók informatikai támogatásának biztosítása
- IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel
- IT problémamegoldás távmenedzsment eszközökkel vagy helyszíni megjelenéssel,
November 27.• Előre sorolva december 3. -
-
IT Alkalmazásüzemeltető
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 17.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- pénzintézeti környezetben lévő FrontEnd és BackEnd alkalmazások üzemeltetése (2nd level support),
- részvétel az incidenskezelési, változáskezelési és problémakezelési folyamatokban,
- tesztelések támogatása,
- új szoftververziók telepítése (teszt, illetve éles környezetben),
November 13.• Előre sorolva december 3. -
Rendszergazda informatikus
Hibrid • 1239 Budapest, Európa utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
WINDOWS • LINUX
Főbb feladatok- Alkalmazásszerverek üzemeltetése, kapcsolattartás a szoftvert fejlesztő cégekkel angolul
- Szoftver bevezetések támogatása, koordinálása
- Folyamatok dokumentálása
- Felhasználók támogatása, hibáik és kéréseik megoldása, dokumentálása hibajegykezelő rendszerben
- Új ügyféligények felmérése
November 20.• Előre sorolva december 2. -
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
OPERÁCIÓS RENDSZEREK • WINDOWS • MS OFFICE • WORD • HARDWARE • DNS • DHCP • POWERSHELL. • ACCESS • CISCO • MIKROTIK • LINUX • EXCEL • OUTLOOK
Főbb feladatok- Az első vonalbeli támogatás biztosítása a cégcsoport és a rendszerek felhasználói számára.
- Válaszadás a szoftver- vagy hardverüzemeltetéssel kapcsolatos felhasználói kérdésekre a problémák megoldása érdekében.
November 19.• Előre sorolva december 3. -
-
Security Analyst Intern
Budapest, XIII. kerületBr. 2 200 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
-
SECURITY • PYTHON • API • HÁLÓZATI ISMERETEK • REST
Főbb feladatok- Biztonsági riasztások és incidensek monitorozása, jegykezelő rendszerben történő dokumentálás és riportálás
- Weboldalak kategorizálása webszűrő szolgáltatások és e-mail biztonsági eszközök használatával
- Biztonsági incidensek kezelése, vizsgálatokban és elhárításban való közreműködés
Tegnap 08:16 -
German Speaking Service Desk Analyst Level 1 (ET92)
Budapest, XI. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Troubleshoot IT related issues and handle customer requests.
- Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat.
- Support our top customers using your specific language skills.
November 25.• Előre sorolva december 1. -
Service Desk Analyst (Polish/ Dutch/ Czech/ Norwegian/ Swedish)
Budapest, XIII. kerület
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Cseh felsőfok • Holland felsőfok • Lengyel felsőfok • Norvég felsőfok • Svéd felsőfok
-
ANALYTICS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
November 19.• Előre sorolva december 1. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!