Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, főiskolai végzettséggel

27 db találat Szűrés
  • Identity and Access Management keretrendszer tervezése, üzemeltetése Informatikai rendszerek és hozzá kapcsolódó alkalmazások implementálása, konfigurálása, felügyelete Ügyfelek informatikai rendszereinek tervezése Operációs rendszerek üzemeltetése, konfigurálása, elsősorban Wind...
    márc. 25.
  • Az ügyfelek felmerülő igényeinek megválaszolása és problémáik megoldása a termékkel kapcsolatban (pénzügy és könyvelés modulhoz kapcsolódóan), program használatában tanácsadás, segítségnyújtás az ügyfélkör részére telefonon és ticketing rendszerben, felhasználói kézikönyv/oktató...
    tegnap 12:20
  • Az ügyfelek felmerülő igényeinek megválaszolása és problémáik megoldása a termékkel kapcsolatban, program használatában tanácsadás, segítségnyújtás az ügyfélkör részére telefonon és ticketing rendszerben, felhasználói kézikönyv/oktató videók szakmai karbantartása, az ügyfél által...
    tegnap 11:20
  • HOGY MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK CSATLAKOZNOD? Hiszünk a dinamikus fejlődésben és a társadalmi felelősségvállalás fontosságában. Magas szintű szakmaiságunkkal nap, mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal. Milyen feladatokban számítunk rád? A Hu...
    márc. 27.
  • Informatikus

    1103 Budapest, Gyömrői út 76-80.
    Kapcsolattartás a programozó kollégával A kollégák által jelzett hibák és fejlesztési ötletek, igények kommunikálása a programozó felé, ezek tesztelése és beállítása Webáruház megfelelő működésének fenntartása, fejlesztése, folyamatos tesztelése IT szolgáltatások tervezése, besze...
    márc. 27.
  • A cég informatikai eszközeinek felügyelete Fizikai és virtuális szerverek, tárolók, kapcsolódó szolgáltatások üzembe helyezése, üzemeltetése, frissítése konfigurálása több telephelyes környezetben Adatbázisszerverek, alkalmazásszerverek, fájlszerverek, nyomtatószerverek üzemeltet...
    márc. 27.
  • technikai támogatás a szervezet munkatársai részére informatikai kérdésekben (Level 1) személyesen, telefonon és emailen számítógépek, laptopok, hálózati eszközök és egyéb készülékek üzembe helyezése, támogatása, beállítása, kiadása, szükség esetén javítása/javíttatása mobil eszk...
    márc. 27.
  • HelpDesk kezelő

    1201 Budapest Nagysándor József utca 1-5.
    A Magyar Posta Zrt. munkavállalói által bejelentett (telefonon vagy webes felületen) IT hibabejelentések fogadása, elsőszintű hibaelhárítás, felhasználói támogatás nyújtása, a vállalat által használt jegykezelő rendszer kezelése. Az incidensek kezelése során egyeztetés a postai b...
    márc. 26.
  • Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...
    márc. 26.
  • Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...
    márc. 26.
  • Helpdesk munkatárs

    8000 Székesfehérvár, Zsálya utca
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére Szerviz támogat...
    márc. 25.
  • Belső IT üzemeltetési és szakmai szervezetek valamint a külső beszállítók munkájának összehangolása, koordinálása. A szolgáltatási szerződésben vállalt SLA-k és KPI-k folyamatos monitorozása, felügyelete és kommunikálása a szolgáltatásban érintettek számára. Szoros együttműködés...
    márc. 24.
  • Komplex Windows szerver infrastruktúrák üzemeltetése, beleértve a rendszeres karbantartást, frissítést és monitorozást Az Active Directory, DNS, DHCP, valamint a Microsoft Endpoint Configuration Manager (MECM) és Microsoft 365 (M365) környezetek magas szintű kezelése és optimaliz...
    márc. 24.
  • Az Egyetemen fejlesztett szoftverek tesztelése A belső és külső ügyfelektől a hibajegy kezelő rendszerben érkező hibabejelentések, kérések kezelése Kapcsolattartás a szoftverfejlesztőkkel és az ügyfelekkel Felhasználói leírások, dokumentációk készítése
    márc. 22.
  • IT helpdesk munkatárs

    9024 Győr, Szent Imre út 88.
    Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben   IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel  Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...
    márc. 22.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim