Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, főiskolai végzettséggel
27 db találat
Szűrés
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...márc. 25.
-
Identity and Access Management keretrendszer tervezése, üzemeltetése Informatikai rendszerek és hozzá kapcsolódó alkalmazások implementálása, konfigurálása, felügyelete Ügyfelek informatikai rendszereinek tervezése Operációs rendszerek üzemeltetése, konfigurálása, elsősorban Wind...márc. 25.
-
Helpdesk által delegált bejelentések kezelése SLA megtartása mellett A feladatokat ügyfeleink kliens eszközein, szoftverein kell elvégezni (desktop, notebook, mobil, nyomtatók, perifériák, Windows, Office) Kliensoldali szolgáltatások zavartalan működésének biztosítása a fő célunk...ma 05:05
-
Kiemelt ügyfelünknél, a Wizz Airnél segítesz a beszerzések kezelésében A Te feladatod lesz az új belépő kollégák beléptetése Hozzád fog tartozni az eszközök, kisebb hardware elemek megrendelése Te kezeled az eszköznyilvántartást, bevételezed az új eszközöket Notebook-okat, asztal...ma 05:05
-
Az ügyfelek felmerülő igényeinek megválaszolása és problémáik megoldása a termékkel kapcsolatban (pénzügy és könyvelés modulhoz kapcsolódóan), program használatában tanácsadás, segítségnyújtás az ügyfélkör részére telefonon és ticketing rendszerben, felhasználói kézikönyv/oktató...tegnap 12:20
-
Az ügyfelek felmerülő igényeinek megválaszolása és problémáik megoldása a termékkel kapcsolatban, program használatában tanácsadás, segítségnyújtás az ügyfélkör részére telefonon és ticketing rendszerben, felhasználói kézikönyv/oktató videók szakmai karbantartása, az ügyfél által...tegnap 11:20
-
technológiai támogatói feladatok: végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógé...tegnap 08:20
-
HOGY MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK CSATLAKOZNOD? Hiszünk a dinamikus fejlődésben és a társadalmi felelősségvállalás fontosságában. Magas szintű szakmaiságunkkal nap, mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal. Milyen feladatokban számítunk rád? A Hu...márc. 27.
-
Kapcsolattartás a programozó kollégával A kollégák által jelzett hibák és fejlesztési ötletek, igények kommunikálása a programozó felé, ezek tesztelése és beállítása Webáruház megfelelő működésének fenntartása, fejlesztése, folyamatos tesztelése IT szolgáltatások tervezése, besze...márc. 27.
-
Elsőszintű támogatás nyújtása a helyi vállalati felhasználóknak szoftver-és hardverproblémák esetén Szoftver-, hardver- és mobileszközök, illetve az ezekhez kapcsolódó szolgáltatások biztosítása és adminisztrációja Felhasználói jogosultságok felügyelete, adminisztrációja Folyamat...márc. 27.
-
A cég informatikai eszközeinek felügyelete Fizikai és virtuális szerverek, tárolók, kapcsolódó szolgáltatások üzembe helyezése, üzemeltetése, frissítése konfigurálása több telephelyes környezetben Adatbázisszerverek, alkalmazásszerverek, fájlszerverek, nyomtatószerverek üzemeltet...márc. 27.
-
technikai támogatás a szervezet munkatársai részére informatikai kérdésekben (Level 1) személyesen, telefonon és emailen számítógépek, laptopok, hálózati eszközök és egyéb készülékek üzembe helyezése, támogatása, beállítása, kiadása, szükség esetén javítása/javíttatása mobil eszk...márc. 27.
-
A Magyar Posta Zrt. munkavállalói által bejelentett (telefonon vagy webes felületen) IT hibabejelentések fogadása, elsőszintű hibaelhárítás, felhasználói támogatás nyújtása, a vállalat által használt jegykezelő rendszer kezelése. Az incidensek kezelése során egyeztetés a postai b...márc. 26.
-
Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...márc. 26.
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...márc. 26.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére Szerviz támogat...márc. 25.
-
Belső IT üzemeltetési és szakmai szervezetek valamint a külső beszállítók munkájának összehangolása, koordinálása. A szolgáltatási szerződésben vállalt SLA-k és KPI-k folyamatos monitorozása, felügyelete és kommunikálása a szolgáltatásban érintettek számára. Szoros együttműködés...márc. 24.
-
Servicedesk queue menedzsment, SLA idők biztosítása, eszkaláció, kiosztott feladatok kontrolálása, munkafolyamatok fejlesztése Mini projektek koordinálása Napi szintű kapcsolattartás az ügyfél szolgáltatásmenedzserével és a szolgáltató szolgáltatás-felelősével Felhasználók és des...márc. 24.
-
Komplex Windows szerver infrastruktúrák üzemeltetése, beleértve a rendszeres karbantartást, frissítést és monitorozást Az Active Directory, DNS, DHCP, valamint a Microsoft Endpoint Configuration Manager (MECM) és Microsoft 365 (M365) környezetek magas szintű kezelése és optimaliz...márc. 24.
-
Az Egyetemen fejlesztett szoftverek tesztelése A belső és külső ügyfelektől a hibajegy kezelő rendszerben érkező hibabejelentések, kérések kezelése Kapcsolattartás a szoftverfejlesztőkkel és az ügyfelekkel Felhasználói leírások, dokumentációk készítésemárc. 22.
-
Major Responsibilities - Monitoring the online orders and informing partner about them - Checking installation requests and communicating them to installation company - Checking delivery reports, missed deliveries, support to solve logistics issues - Daily monitoring of stock lev...márc. 22.
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...márc. 22.