-
Service Desk koordinátor
Hibrid • Állami Számvevőszék - Budapest, Apáczai Csere János u. 10, 1051
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokaz Állami Számvevőszék informatikai szolgáltatásai működésének, hatékonyságának mérése, elemzése, fejlesztési igények megfogalmazása;...
November 17.• Előre sorolva 5 órája -
-
EDI Integrációs Szakember
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
-
ERP • SAP • ORACLE • XML • JSON • API • ADATBÁZIS KEZELÉS • MSSQL • MYSQL • SQL • BACKEND • PYTHON • C • JAVA • GIT
Főbb feladatok- EDI integráció és fejlesztés: EDI interfészek tervezése, fejlesztése és támogatása ERP és TMS rendszerekhez (pl. SAP, Oracle, TMS);
- Projektmenedzsment és koordináció: EDI integrációs projektek irányítása, ügyfelekkel és belső részlegekkel való egyeztetés az igényfelméréstől az éles indulásig;
November 05.• Előre sorolva november 22. -
Rendszerüzemeltető mérnök
1113 Budapest
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A FlexiTon által fejlesztett szoftver megoldások támogatása - Problémák diagnosztizálása és elhárítása - Service Desk szolgáltatás, esetkezelés, adminisztrációs feladatok - Rendszeres kapcsolattartás az ügyfelek képviselőivel - Rendszertelepítés, karbantartás - Termékdokumentáció karbantartás -...
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
Simulator Support Enginner
Hibrid • 3000 Hatvan, Balassi Bálint út
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Repülőgép-szimulátorok üzemeltetésével kapcsolatos technikai feladatok elvégzése
- Műszaki támogatás nyújtása ügyfeleink számára
- Repülőgép-szimulátorok informatikai hardverének és hálózati infrastruktúrájának üzemeltetése
- Működéshez szükséges kisebb segédprogramok és szkriptek írása
November 13.• Előre sorolva november 19. -
INCIDENS ÉS PROBLÉMA MENEDZSER
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
ITIL
Főbb feladatok- Kiemelt incidensek megoldásának vezetése, szakértő kollégák munkájának koordinálása;
- Kommunikációs feladatok elvégzése a kiemelt incidensek során;
- Incidensek dokumentációjának nyomon követése, felülvizsgálata;
- Problémákhoz kapcsolódó megbeszélések szervezése;
November 11.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!