-
Hálózat/ Rendszerüzemeltető informatikus
1135 Budapest, Béke utca 65.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokközreműködés az informatikai eszközök, rendszerek üzemeltetésében, karbantartásában, a használat során felmerülő tapasztalatok gyűjtése, elemzése és ezekhez kapcsolódó dokumentáció vezetése,...
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
IT Alkalmazásüzemeltető
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 17.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- pénzintézeti környezetben lévő FrontEnd és BackEnd alkalmazások üzemeltetése (2nd level support),
- részvétel az incidenskezelési, változáskezelési és problémakezelési folyamatokban,
- tesztelések támogatása,
- új szoftververziók telepítése (teszt, illetve éles környezetben),
November 13.• Előre sorolva december 3. -
Security Analyst Intern
Budapest, XIII. kerületBr. 2 200 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
-
SECURITY • PYTHON • API • HÁLÓZATI ISMERETEK • REST
Főbb feladatok- Biztonsági riasztások és incidensek monitorozása, jegykezelő rendszerben történő dokumentálás és riportálás
- Weboldalak kategorizálása webszűrő szolgáltatások és e-mail biztonsági eszközök használatával
- Biztonsági incidensek kezelése, vizsgálatokban és elhárításban való közreműködés
Tegnap 08:16 -
Service Desk Analyst (Polish/ Dutch/ Czech/ Norwegian/ Swedish)
Budapest, XIII. kerület
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Cseh felsőfok • Holland felsőfok • Lengyel felsőfok • Norvég felsőfok • Svéd felsőfok
-
ANALYTICS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
November 19.• Előre sorolva december 1. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!