-
IT Helpdesk munkatárs
Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS
Főbb feladatok- Telefonon, személyesen és e-mailen érkező IT kérdések és problémák kezelése
- Hibajegyek készítése, életútjuk nyomon követése
- Hardver- és szoftverproblémák diagnosztizálása és megoldása, vagy eszkalálása más IT megoldó területekre távoli eszközökkel, vagy személyesen.
November 19.• Előre sorolva 13 órája -
Helpdesk munkatárs
8000 Székesfehérvár, Zsálya utca 2.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS • LINUX
Főbb feladatok- Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben, első-, és másodszintű támogatás keretében
- Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
Digitális csatornák üzemeltetési munkatárs (határozott időre)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
-
MS OFFICE
Főbb feladatok- A BudapestGO és a mobiljegy alkalmazások tesztelése, működési folyamatok kialakítása és fejlesztése.
- Üzemeltetési feladatok összehangolása fejlesztések bevezetésekor, kapcsolattartás a szakterületekkel, dokumentumok frissítése.
November 21.• Előre sorolva 13 órája -
Ügyfélszolgálati munkatárs
9024 Győr, Práter utcaBr. 500e - 600e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelek támogatása telefonon és e-mailben
- Beérkező hibajegyek fogadása, rögzítése és priorizálása
- Kisebb beállítások, konfigurációk elvégzése a rendszerben
- Alapvető technikai ellenőrzések (pl. jogosultságok, kapcsolatok, adatfrissítések)
November 27. -
-
IT support munkatárs
1134 Budapest, Róbert Károly körút 64-66.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
-
LINUX • ROUTERSWITCH • ACTIVE DIRECTORY • HARDWARE • SQL • VIRTUALIZATION • WINDOWS 10 • CISCO • MSOUTLOOK • MSPOWERPOINT • MYSQL • OFFICE365 • PC • VPN • MSACCESS • IT SUPPORT • WINDOWS • SAP • Testing • Itil • Jira • Ecdl
Főbb feladatok- Dolgozók informatikai támogatásának biztosítása
- IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel
- IT problémamegoldás távmenedzsment eszközökkel vagy helyszíni megjelenéssel,
November 27. -
-
Hálózat/ Rendszerüzemeltető informatikus
1135 Budapest, Béke utca 65.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokközreműködés az informatikai eszközök, rendszerek üzemeltetésében, karbantartásában, a használat során felmerülő tapasztalatok gyűjtése, elemzése és ezekhez kapcsolódó dokumentáció vezetése,...
November 11.• Előre sorolva november 29. -
-
Service Desk koordinátor
Hibrid • Állami Számvevőszék - Budapest, Apáczai Csere János u. 10, 1051
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokaz Állami Számvevőszék informatikai szolgáltatásai működésének, hatékonyságának mérése, elemzése, fejlesztési igények megfogalmazása;...
November 17.• Előre sorolva november 29. -
-
IT Service Delivery Manager (Network) - Budapest/ Győr/ Pécs
Budapest, Pest megye
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
NETWORK • ITIL • ENTERPRISE ARCHITECT • SECURITY
Főbb feladatokA felelősségi körébe tartozó lokális és/vagy globális IT szolgáltatások teljeskörű menedzsmentje, a beszállító partnerek teljesítményének nyomon követése (SLA, KPI), határidők betartása és betartatása, a kapcsolódó szolgáltatói és beszállítói szerződések menedzsmentje...
November 19.• Előre sorolva 13 órája -
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- részt veszel a személyes ügyfélszolgálati terület működését támogató kimutatások, analitikák és riportok készítésében,
- rendszerezed az adatokat, és gondoskodsz arról, hogy a nyilvántartások mindig naprakészek legyenek,
- fejleszted és koordinálod a riportálási folyamatokat,
November 10. -
-
Szoftver szaktanácsadó
7634 Pécs, Ürögi fasor 2.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A cég pécsi irodájában való munkavégzés
- Telefonon jelzett ügyfél-igények fogadása, megválaszolása
- Rendszerfelügyelet biztosítása
- Szakmai adatbázisok karbantartása
- Manuális tesztelés, tesztelési forgatókönyvek készítése
- Tesztelési hibák dokumentálása, nyomon követése, fejlesztőkkel való együttműködés
November 12.• Előre sorolva november 28. -
-
Rendszergazda
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
VPN • WINDOWS • ACTIVE DIRECTORY • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • HÁLÓZATI ISMERETEK
Főbb feladatok- Felhasználók napi szintű technikai támogatása (helyszínen és távolról)
- Szerverek, laptopok, nyomtatók és egyéb IT-eszközök telepítése, konfigurálása
- Operációs rendszerek és alkalmazások telepítése, frissítése (Windows, Office stb.)
- Hálózati problémák diagnosztizálása és megoldása (VPN, Wi-Fi, IP-címek)
November 26. -
1st Level IT Helpdesk
Bács-Kiskun megye, Kecskemét
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok
-
IT SUPPORT • WINDOWS • ACTIVE DIRECTORY • MS OFFICE
Főbb feladatok- IT-bejelentések és problémák fogadása – 1st Level Support
- Beérkező ticket-ek rögzítése, elemzése és megoldása
- Összetettebb hibák továbbítása a 2nd/3rd Level IT csapat felé
- Felhasználói kérdések és kisebb karbantartások támogatása
November 26. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
SQL
Főbb feladatok- A vállalat kiemelt alkalmazásainak felügyelete, adminisztrációja és konfigurációja
- Változásmenedzsment és incidenskezelés a ticketing rendszeren keresztül
- Adatbázis-lekérdezések és módosítások
- Az IT fejlesztőcsapattól átvett alkalmazások üzemeltetése és karbantartása
November 20.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!