-
IT Helpdesk munkatárs
Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS
Főbb feladatok- Telefonon, személyesen és e-mailen érkező IT kérdések és problémák kezelése
- Hibajegyek készítése, életútjuk nyomon követése
- Hardver- és szoftverproblémák diagnosztizálása és megoldása, vagy eszkalálása más IT megoldó területekre távoli eszközökkel, vagy személyesen.
November 19.• Előre sorolva 6 órája -
Helpdesk munkatárs
8000 Székesfehérvár, Zsálya utca 2.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS • LINUX
Főbb feladatok- Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben, első-, és másodszintű támogatás keretében
- Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
Digitális csatornák üzemeltetési munkatárs (határozott időre)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
-
MS OFFICE
Főbb feladatok- A BudapestGO és a mobiljegy alkalmazások tesztelése, működési folyamatok kialakítása és fejlesztése.
- Üzemeltetési feladatok összehangolása fejlesztések bevezetésekor, kapcsolattartás a szakterületekkel, dokumentumok frissítése.
November 21.• Előre sorolva 6 órája -
Service Desk munkatárs
Hibrid • 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
-
WINDOWS • VPN • ITIL • MS OFFICE • OPERÁCIÓS RENDSZEREK
Főbb feladatoka KELER Csoport felhasználóinak, valamint külső magyar, és nemzetközi ügyfeleinek támogatása e-mailen, telefonon, online bejelentő felületen keresztül magyar és angol nyelven...
November 17.• Előre sorolva november 29. -
-
Technikai helpdesk munkatárs (Német nyelvtudással)
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
-
MS OFFICE • CRM • WINDOWS • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • SQL • LINUX
Főbb feladatok- A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a
- telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása,
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
-
Műszaki ügyfélszolgálati munkatárs
Hibrid • 1103 Budapest, Gergely utca 112 C.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Videó a hirdetésben
Főbb feladatok- Kapcsolattartás az ügyfelekkel: bejövő hívások, e-mailek kezelése, megválaszolása
- Külső / Belső műszaki és informatikai support: segítségnyújtás az ügyfeleknek és a társosztályon lévő kollégáknak rendszerünk használatában
November 03.• Előre sorolva november 28. -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
9024 Győr, Práter utcaBr. 500e - 600e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelek támogatása telefonon és e-mailben
- Beérkező hibajegyek fogadása, rögzítése és priorizálása
- Kisebb beállítások, konfigurációk elvégzése a rendszerben
- Alapvető technikai ellenőrzések (pl. jogosultságok, kapcsolatok, adatfrissítések)
November 27. -
-
IT GXP munkatárs
Hibrid • 2040 Budaörs, Gyár utca 2.
-
Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- laboratórium/termelés vezérlő számítógépeinek karbantartása, üzembiztos működésének biztosítása, teljeskörű hardver- és szoftverüzemeltetés
- adatbiztonságot, adatintegritást támogató szoftverek kezelése
November 28. -
-
IT support és ügyfélszolgálati munkatárs
1132 Budapest, Victor Hugo utca 18 22.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
IT SUPPORT • LINUX • DEBIAN • UBUNTU • DNS • CISCO
Főbb feladatok- az ügyfelek tájékoztatása, tanácsadás és segítségnyújtás a szolgáltatás használatában,
- telefonon vagy e-mailben érkező kérések, problémák, panaszok kezelése (domain, e-mail, tárhely és VPS szolgáltatások supportja),
November 11.• Előre sorolva november 29. -
IT support munkatárs
1134 Budapest, Róbert Károly körút 64-66.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
-
LINUX • ROUTERSWITCH • ACTIVE DIRECTORY • HARDWARE • SQL • VIRTUALIZATION • WINDOWS 10 • CISCO • MSOUTLOOK • MSPOWERPOINT • MYSQL • OFFICE365 • PC • VPN • MSACCESS • IT SUPPORT • WINDOWS • SAP • Testing • Itil • Jira • Ecdl
Főbb feladatok- Dolgozók informatikai támogatásának biztosítása
- IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel
- IT problémamegoldás távmenedzsment eszközökkel vagy helyszíni megjelenéssel,
November 27. -
-
Technikai helpdesk munkatárs
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
MS OFFICE • CRM • WINDOWS • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • SQL • LINUX
Főbb feladatok- A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a
- telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása,
November 21.• Előre sorolva november 27. -
-
Műszaki support munkatárs
Hajdú-Bihar megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
HÁLÓZATI ISMERETEK
Főbb feladatok– Ügyfeleink technikai támogatása GPS és telematikai rendszereink használatában – Hibabejelentések kezelése, eszközök távdiagnosztikája – Új eszközök, szolgáltatások beüzemelésében való közreműködés – Kapcsolattartás partnerekkel és a szervizcsapattal...
November 07. -
Informatikus
Magyar Állami Operaház - Budapest, Andrássy út 22, 1061
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az OPERA informatikai működésének támogatása rendszergazdaként
- Az IT-ra beérkező ticketek kezelése L1 szinten
- Napi szintű segítségnyújtás az OPERA dolgozóinak az informatikai rendszerek használatában
- Időpontfoglaló rendszer kezelése
- IT eszközök nyilvántartása, menedzselése
November 13.• Előre sorolva 7 órája -
-
Service Desk Analyst (Polish/ Dutch/ Czech/ Norwegian/ Swedish)
Budapest, XIII. kerület
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Cseh felsőfok • Holland felsőfok • Lengyel felsőfok • Norvég felsőfok • Svéd felsőfok
-
ANALYTICS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
November 19.• Előre sorolva 6 órája -
-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Holland középfok
-
IT SUPPORT
Főbb feladatok- Address and troubleshoot IT-related issues for clients, serving as the initial point of contact (Level 1 IT support).
- Manage user inquiries via various channels, including phone, email, and support tools.
November 07.• Előre sorolva tegnap 00:14 -
IT Support
Hibrid • Gödöllő
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A vállalat HELPDESK rendszerében rögzített hibák, kérések és feladatok megoldása és dokumentálása
- Felhasználók napi szintű informatikai támogatása (helyszíni és távoli segítségnyújtás) beleértve más országokban dolgozó kollégák támogatását is
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:13 -
End User Computing Specialist
Törökbálint
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Receive, dispatch, and resolve service request tickets and incoming calls
- Manage user accounts in Active Directory and other enterprise systems
- Provide IT support for hardware and software issues
- Deploy workstation images centrally
- Collaborate with IT Infrastructure teams for better user support
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Beérkező IT hibajegyek és szolgáltatáskérések kezelése (telefonon, e-mailben, jegykezelő rendszeren keresztül) SLA és KPI mutatók szerint
- Hibajegyek létrehozása, kategorizálása, megoldása és dokumentálása
November 13.• Előre sorolva tegnap 00:17 -
-
IT üzemeltető, rendszergazda
8000 Székesfehérvár, Palotai út 8.
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
-
WINDOWS • LINUX • ACTIVE DIRECTORY • MIKROTIK
Főbb feladatok- Napi bejelentések és hibák távoli vagy szükség szerinti helyszíni elhárítása
- Felhasználók támogatása
- Infrastruktúra állapotának felügyelete
- Jogosultságkezelés és hozzáférések karbantartása
- Biztonsági frissítések és hibajavítások telepítése
- Hálózati konfiguráció és forgalomfelügyelet
November 17.• Előre sorolva november 29. -
-
Service desk munkatárs - Diákmunka
Budapest, XI. kerületNettó 2 005 - 2 175 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokTelefonon, email-en és jegykezelő rendszerekben érkező kérések, bejelentések rögzítése számítógépen, ügyeletes értesítése bejelentések életciklusának nyomon követése, felhasználók felé történő folyamatos visszajelzés...
November 03.
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!