-
Irodai koordinátor
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda napi működésének támogatása, bejövő hívások és küldemények kezelése,
- Adminisztratív segítségnyújtás a vezetők és kollégák számára,
- Beszerzések, karbantartási ügyek és szolgáltatói kapcsolatok koordinálása,
- Találkozók, utazások és belső események szervezése,
November 04.• Előre sorolva tegnap 14:25 -
-
Irodavezető
1095 Budapest, Soroksári út 164.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az irodavezető munkájának támogatása a napi operatív és adminisztratív feladatokban
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel és a vállalat belső munkatársaival
- A jogi ügyek koordinációja, kapcsolattartás a jogi tanácsadókkal és csapatokkal
November 13.• Előre sorolva november 19. -
-
Irodavezető
1093 Budapest, Czuczor utca 2-10.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Workstation • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- teljesállású irodavezetővel történő napi szintű együttműködés, helyettesítés;
- az iroda napi működési feladatainak menedzselése;
Október 29.• Előre sorolva 4 órája -
-
Titkársági asszisztens (Határozott idő)
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása
- A vezető munkájának teljes körű támogatása
- A vezető naptárának kezelése, naptár meghívók szervezése
- Általános és személyes asszisztencia
- Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel, az ehhez kapcsolódó adminisztráció ellátása, határidők nyomon követése
November 10.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
-
Office Manager & People and Culture Coordinator
Hibrid • 1053 Budapest, Múzeum körút 35.Br. 700e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív és pénzügyi feladatok ellátása, beleértve a bérszámfejtési adatok előkészítését, a bérek és számlák kifizetésének végrehajtását, valamint a könyvelővel és a bérszámfejtéssel való folyamatos kommunikációt a havi könyveléshez, ÁFA bevalláshoz és éves záráshoz...
November 18.• Előre sorolva november 21. -
Tervezési iroda asszisztens
1112 Budapest, Dió utca 3.
-
Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- részvétel projektek adminisztrációjában
- szerződések előkészítése, egyeztetése, írása
- pénzügyi és számlázási folyamatok támogatása, előkészítése, egyeztetése a partneri körrel
- kimutatások készítése a vezetés részére
- megbeszélések szervezése, tárgyalók előkészítése, vendégek fogadása
Október 31.• Előre sorolva november 20. -
-
Vezetői asszisztens / Irodavezető
Hibrid • 1117 Budapest, Budafoki út 111.Br. 500e - 650e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A vezető napi munkájának támogatása, időbeosztásának, találkozóinak és feladatainak koordinálása
- Adminisztratív és irodai folyamatok kezelése (számlák rendszerezése, szerződések, dokumentumok előkészítése)
- A cég kontrolling rendszerének naprakészen tartása, adatok és riportok frissítése
November 17.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!