-
Irodai koordinátor
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda napi működésének támogatása, bejövő hívások és küldemények kezelése,
- Adminisztratív segítségnyújtás a vezetők és kollégák számára,
- Beszerzések, karbantartási ügyek és szolgáltatói kapcsolatok koordinálása,
- Találkozók, utazások és belső események szervezése,
November 04.• Előre sorolva november 30. -
-
Ügyfélszolgálati koordinátor
1137 Budapest, Szent István körút 10.
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Recepciós, front-office feladatok (ügyfélfogadás, számlázás, időpont egyeztetés)
- Ügyfélkoordinációs, back-office feladatok (ügyfélhívás, kezelési terv ismertetés, időpont egyeztetés, On-line bejelentkező rendszerrel kapcsolatos feladatok)
November 11.• Előre sorolva november 29. -
Irodavezető/ Utazásszervezési koordinátor (Office & Travel Manager/Coordinator)
1094 Budapest, Tűzoltó utca 59.
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Lakhatási támogatás • Munkába járás támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Biztosítja az iroda napi működését, beleértve a takarítási és karbantartási szolgáltatások koordinálását és felügyeletét.
- Általános irodai kellékek, írószerek és berendezések rendelése.
November 07.• Előre sorolva tegnap 00:11 -
-
Digitalizációs koordinátor
Tiszaújváros
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Üzleti igények felmérése, kapcsolattartás az érintett területekkel
- Digitalizálási folyamatok koordinálása, dokumentumok elérhetőségének biztosítása
- Projektekben való részvétel, jogszabályi és üzleti megfelelés biztosítása
- Teljesítmény monitorozása, riportok és akciótervek készítése
November 02.• Előre sorolva november 26. -
-
Office coordinator
1097 Budapest, Albert Flórián útca 10.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokThe Role As Office Coordinator, you will be responsible for the day-to-day coordination of office operations, facilities, and administrative support, ensuring a well-organised, efficient, and welcoming environment for both employees and visitors. You will manage relationships with vendors and...
November 25.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
Office coordinator
2120 Dunakeszi, Pallag utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Beérkező posta iktatása, központi levelezőrendszer monitorozása
- Bejövő telefonhívások kezelése
- Szkennelési, iratkezelési feladatok ellátása
- Vendégek fogadása, látogatásokkal és rendezvényekkel kapcsolatos szervezési feladatok elvégzése
November 12.• Előre sorolva november 30. -
-
Office Manager & People and Culture Coordinator
Hibrid • 1053 Budapest, Múzeum körút 35.Br. 700e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokAdminisztratív és pénzügyi feladatok ellátása, beleértve a bérszámfejtési adatok előkészítését, a bérek és számlák kifizetésének végrehajtását, valamint a könyvelővel és a bérszámfejtéssel való folyamatos kommunikációt a havi könyveléshez, ÁFA bevalláshoz és éves záráshoz...
November 18.• Előre sorolva november 30. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Support the team, management and key client in different projects
- Provide support to the Personal Assistant of key client, with occasional 24/7 availability
- Property Management: liaise with staff, suppliers and third parties
- Organize office operations and procedures, manage databases
November 25. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar középfok
Főbb feladatokHandles office coordinator tasks Organizes office tasks Writes documents Maintains spreadsheets and enters data into internal office and human resources software Supports payroll administration Manages office petty cash Liaises with office vendors Schedules and plans meetings and appointments...
November 11. -
Senior Facility Coordinator (m/w/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Take full responsibility for on-site facility operations, including maintenance, inspections, and compliance with building and safety standards.
- Manage service providers and contractors — ensuring quality, certifications, and cost control.
November 12. -
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Be the first point of contact in our brand-new office entrance at “HanSafran," creating a welcoming atmosphere for our visitors, business partners and employees.
- Keep communication flowing by managing and directing calls, emails and correspondence with ease and professionalism.
November 12. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokServe as the first point of contact for visitors, employees, service providers, and suppliers, ensuring a professional and welcoming office environment....
November 10. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatokOffice Management: Ensure the smooth day-to-day running of our Hamburg office, including supplies, equipment and meeting rooms. Be the go-to person for all things operational — from facility management to IT coordination....
November 14.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Temetkezési koordinátor állások, munkák irodavezető kategóriában
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!