-
Office coordinator
1097 Budapest, Albert Flórián útca 10.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokThe Role As Office Coordinator, you will be responsible for the day-to-day coordination of office operations, facilities, and administrative support, ensuring a well-organised, efficient, and welcoming environment for both employees and visitors. You will manage relationships with vendors and...
November 25. -
-
Irodavezető/ Utazásszervezési koordinátor (Office & Travel Manager/Coordinator)
1094 Budapest, Tűzoltó utca 59.
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Lakhatási támogatás • Munkába járás támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Biztosítja az iroda napi működését, beleértve a takarítási és karbantartási szolgáltatások koordinálását és felügyeletét.
- Általános irodai kellékek, írószerek és berendezések rendelése.
November 07.• Előre sorolva november 25. -
-
Office coordinator
2120 Dunakeszi, Pallag utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Beérkező posta iktatása, központi levelezőrendszer monitorozása
- Bejövő telefonhívások kezelése
- Szkennelési, iratkezelési feladatok ellátása
- Vendégek fogadása, látogatásokkal és rendezvényekkel kapcsolatos szervezési feladatok elvégzése
November 12.• Előre sorolva november 24. -
-
6725 Szeged, Veres Ács utca 33.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (2 db) • Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Szerviz hívások kezelése
- Szerviztechnikus kollégák irányítása , Munkalapok adminisztrálása
- Beszállítokkal, megrendelőkkel, gyártókkal történő kapcsolattartás (angol nyelven is)
- Raktár kezelése
Október 31.• Előre sorolva november 24. -
-
Office- and Finance Coordinator
1107 Budapest, Ceglédi út 2.
-
Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Organize office operations from an administrative perspective.
- Manage electronic document workflows, including all incoming and outgoing correspondence, telephone calls, and general company e-mails.
- Maintain a high-level service standard at the reception, ensuring the company’s image is upheld.
Október 28.• Előre sorolva november 21. -
-
Irodai és pénzügyi koordinátor
Hibrid • Fejér megye, Székesfehérvár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokGyártási adminisztratív feladatok: gyártási és szerződéses dokumentumok rendszerezése, költségek és belső bizonylatok rögzítése, jóváhagyási folyamatok kezelése, termelési adatok naprakészen tartása...
November 21.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!