-
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- EKÁER elektronikus ügyintézés
- Behajtási engedély elektronikus ügyintézés
- Termék árképzési excel táblázatok követése, aktualizálása
- Forgalmi kimutatások készítése
- Banki ügyintézés
- Postai ügyintézés
- Konkurencia árfigyelés
- Számla bevételezés, áruforgalom rögzítés
November 07. -
-
1173 Budapest, 513. utca 35.Nettó 350e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIrodavezető / titkár munkakörünk magában foglalja az iroda zökkenőmentes működtetését, a napi ügyek intézését, valamint a vezetői támogatást és az adminisztrációs teendőket. Kereskedelmi területen dolgozunk, így az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések kezelése, számlázás,...
November 14.• Előre sorolva tegnap 14:51 -
-
Ingatlan-tanácsadó
1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 18.Nettó 300e - 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz értékesítő munkatársunk feladata lesz új és használt ingatlanok értékesítése, bemutatása, tárgyalások szervezése és lebonyolítása, szerződéskötés, kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel...
November 13.• Előre sorolva november 19. -
Back office vezető -Gyál
Hibrid • Gyál
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Támogatod a felsővezetők napi munkáját, hogy gördülékenyen menjenek a folyamatok
- Szervezed és koordinálod üzleti megbeszélések, hazai látogatások, szakmai konferenciák és üzleti utak lebonyolítását
November 03. -
-
Értékesítési asszisztens – irodafejlesztések területére
1095 Budapest, Máriássy utca 7.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- ingatlan- és értékesítési prezentációk készítése, frissítése magyar és angol nyelven;
- irodabérleti ajánlatok előkészítése, kisebb méretű területek bemutatása és ajánlatadás;
- alternatív irodai szolgáltatók és hasznosítási opciók, ajánlatok és potenciális bérlők összegyűjtése;
November 20. -
-
6725 Szeged, Veres Ács utca 33.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (2 db) • Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Szerviz hívások kezelése
- Szerviztechnikus kollégák irányítása , Munkalapok adminisztrálása
- Beszállítokkal, megrendelőkkel, gyártókkal történő kapcsolattartás (angol nyelven is)
- Raktár kezelése
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!