-
1173 Budapest, 513. utca 35.Nettó 350e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIrodavezető / titkár munkakörünk magában foglalja az iroda zökkenőmentes működtetését, a napi ügyek intézését, valamint a vezetői támogatást és az adminisztrációs teendőket. Kereskedelmi területen dolgozunk, így az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések kezelése, számlázás,...
November 14.• Előre sorolva november 18. -
-
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- EKÁER elektronikus ügyintézés
- Behajtási engedély elektronikus ügyintézés
- Termék árképzési excel táblázatok követése, aktualizálása
- Forgalmi kimutatások készítése
- Banki ügyintézés
- Postai ügyintézés
- Konkurencia árfigyelés
- Számla bevételezés, áruforgalom rögzítés
November 07. -
-
Office manager
9724 Lukácsháza, Szombathelyi út 39.Nettó 360e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Vezetők munkáját támogató napi asszisztensi, titkársági feladatok elvégzése,
- Ügyfelekkel, partnerekkel, való kapcsolattartás,
- Számlák, árajánlatok, szerződések elkészítése,
- Futó projektek nyilvántartása, vezetése,
- Megbeszélésekről jegyzőkönyv, feladatlista vezetése,
- Munkabeosztások vezetése,
Október 28.• Előre sorolva tegnap 13:25 -
-
Office Manager & People and Culture Coordinator
Hibrid • 1053 Budapest, Múzeum körút 35.Br. 700e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív és pénzügyi feladatok ellátása, beleértve a bérszámfejtési adatok előkészítését, a bérek és számlák kifizetésének végrehajtását, valamint a könyvelővel és a bérszámfejtéssel való folyamatos kommunikációt a havi könyveléshez, ÁFA bevalláshoz és éves záráshoz...
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
Irodavezető recepciós
1138 Budapest, Madarász Viktor utca 42.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonhívások és bejövő-és kimenő posta kezelése
- Iktatási feladatok, beérkezett számlák társosztályokhoz való eljuttatása
- Határidők, találkozók egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan
- Vezető asszisztensi feladatok elvégzése
November 20. -
-
Irodai asszisztens-Nyíregyháza
4400 Nyíregyháza, Színház utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- az iroda napi szintű, teljes körű működtetésének biztosítása
- nyilvánosság biztosításához tábla rendelések, sajtóközlemények készítése
- segítségnyújtás pályázatok adminisztratív előkészítésében és megvalósításában
- szükség esetén ügyfelek látogatása adminisztrációs céllal
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
Pénzügyi és irodai asszisztens
8000 Székesfehérvár, Budai út 336.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- adminisztrációs és dokumentációs feladatok ellátása
- számlák kezelése és rögzítése a belső CRM rendszerben
- időszakos kimutatások, riportok készítése
- anyaggazdálkodási teendők: készletnyilvántartás vezetése, rendelések kezelése, beszállítókkal való egyeztetés
November 20. -
-
Pénzügyi és adminisztratív ügyintéző
1106 Budapest, Maglódi út 47.Nettó 250e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák iktatása, ellenőrzése, könyvelésre való előkészítése
- Kimenő számlák kiállítása, kezelése, nyilvántartása
- Havi könyvelési anyag gyűjtése és leadása
- Teljesítési igazolások, szerződések és kifizetések előkészítése, nyomon követése
- Heti pénzügyi riportok, kintlévőségi listák készítése
November 06. -
Irodavezető
1141 Budapest, Szugló utca 89.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- számlázás, pénztár kezelése
- bejövő, kimenő utalások kezelése
- kintlevőség nyomon követése
- könyvelővel való kapcsolattartás
- webes megrendelések visszaigazolása, ügyfelekkel történő egyeztetés
- munkaügyi dokumentumok naprakészen tartása és adatszolgáltatás bérszámfejtéshez
November 14.• Előre sorolva november 20. -
Irodai munkatárs
Balance Building Irodaház - Budapest, Váci út 99-105, 1139Nettó 200e - 350e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Üzleti megbeszélések / tárgyalók előkészítése, rendben tartása
- Ehhez szükséges beszerzések ügyintézése
- Irodai irószer készlet kezelése
- Munkaruha mosatás koordinálása
- Üzleti vendégek / csomagok fogadása továbbítása
- Postázási szolgáltaltások – Postai ügyintézéssel
November 07. -
-
Egészségügyi recepciós
1117 Budapest, Bíró László József körút 15.
-
Egészségpénztár • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokCsatlakozz hozzánk, és légy része egy újonnan induló, modern és emberközpontú magán egészségközpont csapatának! Nálunk a páciens valódi figyelmet, támogatást és megértést kap – és ehhez keressük most a recepciónk szívét és mosolyát. Feladatok: • Páciensek fogadása, barátságos és professzionális...
Október 30.• Előre sorolva november 19. -
-
Ingatlan-tanácsadó
1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 18.Nettó 300e - 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz értékesítő munkatársunk feladata lesz új és használt ingatlanok értékesítése, bemutatása, tárgyalások szervezése és lebonyolítása, szerződéskötés, kapcsolattartás a meglévő ügyfelekkel...
November 13.• Előre sorolva november 19. -
Részmunkaidős Asszisztens / Irodavezető
6726 Szeged, Szent-Györgyi Albert utca 2.Nettó 150e - 170e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Windows • Desktop PC
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Munkaidő: 4 óra (rugalmas napi időbeosztás lehetősége)Kifejezetten ajánlott nappali tagozatos egyetemi hallgatóknak, de más jelentkezőket is szívesen fogadunk
- Cégünk munkájának adminisztratív támogatása
- Számlázás, könyvelés előkészítés, hivatalokkal történő ügyintézés, levelezés
November 18. -
Irodai adminisztrátor - Diákmunka
BudapestBr. 2 300 - 2 300 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Iratok, levelek, fotók, megállapodások és egyéb dokumentumok kezelése, szerkesztése, sokszorosítása és továbbítása.
- Adatbázisok kezelése excel táblában, határidők nyomonkövetése.
- Adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, különböző dokumentációk nyilvántartása és iktatása.
November 18. -
Gazdasági vezető
6132 Móricgát, Zrínyi Miklós utca 53.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A cég gazdasági és pénzügyi folyamatainak teljes körű irányítása, ellenőrzése, operatív segítése
- Likviditás és pénzügyi tervezés , cash-flow, költségvetések, előrejelzések készítése
- Számlázás, követeléskezelés, utalások és pénzügyi adminisztráció koordinálása
November 03.• Előre sorolva november 18. -
6725 Szeged, Veres Ács utca 33.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (2 db) • Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Szerviz hívások kezelése
- Szerviztechnikus kollégák irányítása , Munkalapok adminisztrálása
- Beszállítokkal, megrendelőkkel, gyártókkal történő kapcsolattartás (angol nyelven is)
- Raktár kezelése
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
-
Irodaüzemeltetési munkatárs
Lurdy Bevásárló- és Irodaközpont - Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14, 1097
-
Szakmai tréningek
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda napi működésének koordinálása és ellenőrzése
- Irodai infrastruktúra (bútorok, technikai eszközök, közművek) karbantartásának szervezése
- Szolgáltatókkal, alvállalkozókkal, beszállítókkal való kapcsolattartás (takarítás, biztonsági szolgálat, karbantartó, IT stb.)
November 18. -
-
Építésvezetői asszisztens
Csongrád-Csanád megye
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
November 18. -
-
Vezetői asszisztens / Irodavezető
Hibrid • 1117 Budapest, Budafoki út 111.Br. 500e - 650e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A vezető napi munkájának támogatása, időbeosztásának, találkozóinak és feladatainak koordinálása
- Adminisztratív és irodai folyamatok kezelése (számlák rendszerezése, szerződések, dokumentumok előkészítése)
- A cég kontrolling rendszerének naprakészen tartása, adatok és riportok frissítése
November 17. -
Back office / adminisztrációs munkatárs
1084 Budapest, Bérkocsis utca 12.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a napi adminisztrációs teendők ellátása
- iratrendezés, lefűzés, dokumentumarchiválási feladatok ellátása
- fénymásolás, scannelés
- elektronikus nyilvántartások kezelése
- excel-alapú kimutatások készítés és kezelése
- ügyfelekkel való szóbeli és írásbeli kapcsolattartás
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
Irodai koordinátor
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda napi működésének támogatása, bejövő hívások és küldemények kezelése,
- Adminisztratív segítségnyújtás a vezetők és kollégák számára,
- Beszerzések, karbantartási ügyek és szolgáltatói kapcsolatok koordinálása,
- Találkozók, utazások és belső események szervezése,
November 04.• Előre sorolva november 16. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodavezető állások, munkák dán nyelvtudással
Értesítést kérek hasonló állásokról
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!