-
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04.• Előre sorolva 19 órája -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Svéd felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 12.• Előre sorolva november 27. -
-
-
Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Portugál felsőfok • Görög felsőfok • Román felsőfok • Szlovák felsőfok • Török felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04.• Előre sorolva 19 órája -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az IT biztonsági folyamatok és dokumentációk kezelése, fejlesztése
- Részt vehetsz a NIS2 és GDPR megfelelőség biztosításában
- Auditok előkészítése és támogatása
- Belső biztonságtudatossági tréningek és oktatások tartása
- Online security training rendszer működtetése és továbbfejlesztése
November 20. -
Budapest, Csongrád-Csanád megye
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Üzleti igények- IT vonatkozásának felmérése, döntéselőkészítő elemzése és dokumentálása
- Adat- és információáramlás facilitálása a szakértői területek, vezetők és kapcsolódó csoportok között
- Státuszjelentések készítése, egyeztetések szervezése
Ma 12:05 -
-
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 03.• Előre sorolva november 28. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!