-
Garázsipari szerviztechnikus
1139 Budapest, Frangepán utca 44.
-
Céges autó • Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Diagnosztikai és egyéb demó eszközök üzembe helyezése, működtető szoftverek installálása és bemutatása (képzést biztosítunk)
- Garázsipari berendezések (emelő berendezések, gumiszerelők, centírozók és egyéb) beüzemelése, kalibrálása
- Garanciális bevizsgálások és javítások elvégzése
November 07.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Design and implement network solutions to support the Modern Desktop architecture and Low Trust APC environments.
- Collaborate with security, infrastructure, and desktop engineering teams to ensure network designs meet performance and compliance requirements.
November 14. -
-
Diákmunka - Technical Support Engineer Trainee
Hibrid • Budapest III. kerület
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokAbout the position: Graphisoft's Partner Technical Support Team is looking for a Technical Support Engineer Trainee to join their team. The team primarily focuses on services towards Graphisoft’s partner channel, such as providing support for Archicad, BIMx, BIMcloud and Teamwork in Archicad. Core...
Október 28. -
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Manage end-to-end lifecycle of tools (Proof of Concept → Deployment → Production → Maintenance → Decommissioning)
- Create and maintain scripts/utilities for tool integrations, certification, and maintenance
- Deploy and manage tools/utilities across managed and geo-redundant data centers
November 05. -
-
-
Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Portugál felsőfok • Görög felsőfok • Román felsőfok • Szlovák felsőfok • Török felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!