-
Diákmunka - Technical Writer
Budapest 13. ker.
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
-
DATABASE • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok•Objectives of the service: oDevelop comprehensive Knowledge Base documentation that meets organizational ITSM standards oGain deep understanding of services and processes, and translate complex information into simple, polished, engaging content oWrite user-friendly content that meets the needs of...
November 10. -
Garázsipari szerviztechnikus
1139 Budapest, Frangepán utca 44.
-
Céges autó • Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Diagnosztikai és egyéb demó eszközök üzembe helyezése, működtető szoftverek installálása és bemutatása (képzést biztosítunk)
- Garázsipari berendezések (emelő berendezések, gumiszerelők, centírozók és egyéb) beüzemelése, kalibrálása
- Garanciális bevizsgálások és javítások elvégzése
November 07.• Előre sorolva 15 órája -
-
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 03.• Előre sorolva november 23. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Holland felsőfok
Főbb feladatok- a high school diploma
- speak English on a communication level (for interviews, training and internal communication)
- speak Dutch on a business level (working/support language)
- relevant experience in a similar field (Service Desk, Help Desk or Customer Care)
November 05. -
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04. -
-
-
Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Portugál felsőfok • Görög felsőfok • Román felsőfok • Szlovák felsőfok • Török felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!