-
HR személyügyi főmunkatárs
III. Szentendrei út ill. VIII. János Pál pápa tér
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- személyügyi dokumentumok (pl.: munkaszerződés, munkáltatói tájékoztató, stb.) határidőre történő elkészítése és aláíratása a munkáltatói jogkör gyakorlójával és a munkavállalóval
- adattisztításban való közreműködés és ellenőrzés, személyügyi irattár kezelése
November 14.• Előre sorolva 16 órája -
-
HR Specialist
Hibrid • 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokActing as the main point of contact for team members and student assistants to support them throughout the whole employment lifecycle processes from onboarding to offboarding...
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
HR Asszisztens
1123 Budapest, Alkotás utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok
Főbb feladatok- Nálunk nem csupán adminisztrációval foglalkozol, hanem:
- Munkaügyi ügyek: Te leszel a varázsló, aki összeállítja a szerződéseket, munkaköri leírásokat, HR doksikat – papíron és digitálisan is.
November 05.• Előre sorolva november 23. -
-
HR támogató munkatárs
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- HR folyamatok adminisztratív támogatása;
- munkaviszony létesítéssel, megszűnéssel kapcsolatos munkaügyi adminisztráció;
- személyügyi adatok rögzítése, folyamatos frissítése, beléptetés dokumentálása;
- HR szakterületi számlák számlaigazolási folyamatainak kezelése és adminisztrációja;
Október 31.• Előre sorolva november 24. -
-
HR Assistant
Hibrid • Magyarország,Budapest,Budapest VII. kerület
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Accurately and efficiently process payroll and manage all employee separation activities, including benefits and post-employment settlements.
- Review and process HR cases in compliance with policies, procedures, and SLAs, ensuring financial and operational accuracy.
November 10. -
HR Munkatárs
Budapest, X. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Toborzás és kiválasztási folyamatok támogatása
- Munkavállalói adminisztráció és egyéb HR dokumentációk precíz kezelése
- Új kollégák beilleszkedésének segítése
- HR projektekben való részvétel
- A csapat és a vállalati kultúra építése
November 03. -
Tapasztalt HR operációs munkatárs (magyar munkajogi ismerettel)
Budapest, XVIII. kerület
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (1 db) • Windows • Headset • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Szerződések, szabályzatok, munkaköri leírások és egyéb HR dokumentumok készítése
- HR jogi ügyek kezelése, HR jogszabályi változások implementálása
- SAP HR adatbázis naprakészen tartása;
- Kompenzációs számolások, bérfejlesztés tábla készítés (bérszámfejtés előkészítése nem része a feladatnak)
November 03.• Előre sorolva november 21. -
-
HR munkatárs
Budapest, XV. kerület
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bérszámfejtés előkészítéséhez szükséges anyagok összeállítása, nyilvántartások, táblázatok vezetése és naprakészen tartása
- Online jelenléti rendszer kezelése
- Betegszabadságok és betegpapírok ellenőrzése
- Szabadságnyilvántartás ellenőrzése, listák készítése
November 14. -
-
HR asszisztens
Hibrid • Magyarország,Budapest,Budapest VII. kerület
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- HR dokumentációk előkészítése;
- Kapcsolattartás a társosztályokkal, vezetőkkel;
- Munkavállalói adatkezelés menedzselése a cég saját rendszerén belül;
- Szerződések előkészítése, nyilvántartása és követése;
- Céges belső kommunikáció menedzselése;
- HR riportok kezelése.
Október 27.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!