-
Bérszámfejtő / Payroll specialist
Hibrid • Budapest, XIII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bérszámfejtési folyamatok teljes körű előkészítése, kezelése
- Napi szintű kapcsolattartás és adatszolgáltatás a külső bérszámfejtőcég részére
- Bérszámfejtéshez kapcsolódó statisztikák, riportok elkészítése
- Bérproblémák kezelése
- Kiés belépő munkavállalók rögzítése a bérszámfejtőcég részére
November 13. -
Czech or Slovak Speaking Payroll Admin Associate
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 187.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Cseh középfok • Szlovák középfok
Főbb feladatok- Ensure all administrative tasks connected with the People lifecycle are completed in line with legislation and internal guidelines.
- Liaise with various teams to ensure payroll activities are completed on time and payments are paid on time.
Október 22.• Előre sorolva november 12. -
-
HR Generalista
Hibrid • Budapest, VIII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- HR feladatok teljeskörű ellátása a központi (~100 fős) telephelyen
- E2E toborzás-kiválasztás (elsősorban fehérgalléros munkakörökre)
- Beléptetés, kiléptetés teljeskörű koordinálása
- Munkaügyi feladatok ellátása, bérszámfejtés támogatása
Október 28. -
HR koordinátor
1097 Budapest, Táblás utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Toborzásban, kiválasztásban való aktív részvétel,
- Önéletrajzok keresése és szűrése adatbázisokban,
- Telefonos interjúk lebonyolítása,
- Állásinterjúk megszervezése, azokon való részvétel,
- Hirdetési felületek és Facebook oldalak kezelése,
- HR adminisztrációs feladatok ellátása,
Október 28.• Előre sorolva november 12. -
HR Trainee - Szeged
Br. 2 005 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Az orvosi vizsgálatok helyi koordinálása
- Szegedi rendezvények szervezésében és lebonyolításában való részvétel
- Rendezvényeken való személyes részvétel és adminisztratív feladatok ellátása
- Személyzeti dokumentumok rendszerezése, személyzeti akták vezetése,
Október 23. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- You support the end-to-end recruiting process
- You create HR reports, analyse HR KPIs and derive appropriate measures
- You actively support HR projects
- You provide support in the area of employer branding
November 14. -
Talent Acquisition Partner (m/f/d)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Manage end-to-end recruitment for commercial roles (Sales, Marketing, Customer Success, Operations)
- Partner closely with hiring managers to understand business needs and hiring priorities
- Build and nurture diverse talent pipelines through active sourcing and networking
November 17. -
Intern (Job Category)
Hibrid •
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Task XX
- Task YY
- (free text field)
November 12. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Act as a first point of contact for HR-related questions and staff management issues within the Embassy.
- Process local payments and purchases using credit cards, raise requisitions, file invoices and documents.
- Supporting the payroll team to ensure staff are paid on time.
November 12. -
Munkaügyi ügyintéző
6500, Baja, Petőfi Sándor u. 3.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokJogviszony létesítéssel, megszűntetéssel, előmenetellel kapcsolatos ügyintézés Munkaügyi nyilvántartások vezetése KIRA illetményszámfejtő és az SAP programok együttes alkalmazása Rendszeres és nem rendszeres juttatások számfejtése Adatszolgáltatásokban való részvétel Távollétek, szabadságok,...
November 07. -
HR-Partner Projektmanagement (m/f/d)
Hibrid • Gilching
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokYou are a trusted partner for our teams and leaders throughout the entire employee lifecycle – from onboarding and engagement to performance, learning, compensation, benefits, and offboarding....
Október 31. -
HR adminisztrátor
1133 Budapest, Kárpát utca 1b.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Új munkatársak toborzása, interjúztatása és felvétele
- Kapcsolattartás a partnerekkel, szállodákkal és közvetítő cégekkel
- Munkaszerződések, beléptetések, kiléptetések adminisztrálása
- Dolgozói iratok (tartózkodási engedélyek, adószámok, TAJ, lakcímek) rendszerezése és naprakészen tartása
Október 28. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok
Főbb feladatok- As HR Admin & Office Manager, you will play a key role in the daily operations of our business. You'll handle a wide range of responsibilities across HR, payroll, and office administration, and provide professional support to our sales team.
- In this role, you will:
Október 23. -
HR Business Partner (m/w/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Advising and supporting managers and employees at the site.
- Full ownership of employee lifecycle (recruitment, onboarding, contracts, HR administration and documentation, conduction employee meetings and discussions, offboarding)
- Working with works council
Október 20.
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!