Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Asszisztens munkatárs állások, munkák hr adminisztráció kategóriában

165 db találat
Szűrés
  • Toborzási folyamatok end-to-end menedzsmentje Új munkatársak beillesztésének és betanulásának biztosítása Képzések szervezése, nyilvántartása Üzemi képzési rendszer működtetése Ismétlődő vagy ad-hoc riportok készítése Belső kommunikáció Globális projektek helyi szintű támogatása...
    tegnap 15:30
  • Dolgozók jelenléti íveinek gyűjtése és továbbítása a bérszámfejtés felé Üzleti utak szervezése, előkészítése és koordinálása Céges rendezvények lebonyolításában segítségnyújtás Havi csapatépítők szervezése Adminsztrációs feladatok ellátása Heti regglik és snackek megrendélse az i...
    ma 09:20
  • Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása Dokumentációk, munkaügyi iratok kezelése, szkennelése, lefűzése Személyügyi anyagok naprakész vezetése, változások lekövetése Törzsadatnyilvántartás vezetése Álláshirdetések koordinálása Havi HR riportok támogatása Rendszeres...
    ápr. 28.
  • HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...
    ápr. 28.
  • Pénzügyi asszisztens

    2092 Budakeszi, Vincellér utca 2.
    Költségszámlák rögzítése Vevői számlák kiállítása könyvelési anyagok előkészítése (szkennelés, fénymásolás, iktatás) Céges bankszámlák kezelése, átutalások indítása Ügyfélfogadás, csomag átvétel Irodai beszerzések intézése Jelenléti ívek vezetése...
    ápr. 25.
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    ápr. 28.
  • Az alábbi feladatok kapcsán számítunk Rád: Fő feladat a cég működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása munkaügyi és pénzügyi területen. munkaügyhöz kapcsolódó nyilvántartások vezetésében való közreműködés napi jelentések, munkaidőnyilvántartás, egyéb bizonylatok fe...
    ápr. 25.
  • HR asszisztens

    1074 Budapest, Erzsébet körút 14.
    HR vezető napi munkájának támogatása Be- és kiléptetési folyamat támogatása (új kollégák integrációjának segítése, adminisztráció, nyomonkövetés) Munkaügyi dokumentumok és adatbázisok naprakészen tartása Személyi anyagok nyilvántartása Teljeskörű HR adminisztráció HR projektekben...
    ápr. 27.
  • Szellemi állomány toborzása, kiválasztása Állásinterjúk szervezése Állásinterjúk levezetése/megtartása Adatbázis feltöltése és kezelése Kapcsolattartás a közvetítő cégekkel Toborzáshöz kötődő adminisztrációs feladatok ellátása
    ápr. 27.
  • HR Feladatok: Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése Bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása (pl. jelenléti ívek kezelése) Munkaügyi iratok, személyügyi anyagok...
    tegnap 15:20
  • bevallások, jelentések, statisztikák készítése könyvelés támogatása egyéb adminisztrációs feladatok... adminisztráció; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás; junior... Administration; Financial Assistant; HR, Human Relations; Finance, Accounting; Language skills are not required; junior; General work schedule ...
    tegnap 08:45
  • HR asszisztens

    2040 Budaörs, liget utca 3.
    munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása személyi anyagok nyilvántartása, naprakész vezetése, változások lekövetése kiküldetési nyomtatványok igénylése kapcsolattartás német és...
    ápr. 25.
  • segítség a toborzásban, kiválasztásban telefonos előszűrés interjúk előkészítése
    ápr. 27.
  • A csoportvezető által beosztott munkaütemezés szerint a bérszámfejtés segítése, előkészítése Bérrel kapcsolatos adóbevallások előkészítése Be- és kilépő dolgozókkal kapcsolatos adminisztráció Év végi feladatok, nyilatkozatok, SZJA bevallások készítésében való részvétel...
    ápr. 24.
  • Help desk feladatok ellátása, mint hibajelentések kezelése, hibák rögzítése ticketing rendszerben Emellett frissítened kell vállalati applikációnk tartalmát, hogy mindig naprakészek legyenek. Gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz külső és belső adatbázisok kezelésében, miközben jo...
    ápr. 25.
  • A cég napi adminisztrációjával és a dedikált projekttel kapcsolatos teljes körű dokumentáció kezelése, rendszerezése, naprakészen tartása Szerződésekkel kapcsolatos feladatok ellátása: árajánlat kérése, a terveknek megfelelő műszaki és pénzügyi tartalom előkészítése, egyeztetése...
    ápr. 18.
  • HR Generalista munkájának támogatása, segítése; Beléptetéshez és egyéb változásokhoz kapcsolódó dokumentációk kezelése; Jelölt adatbázis kezelése-vezetése, kapcsolattartás a jelöltekkel; Részvétel a toborzási folyamatban; Nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és rendszerbe fo...
    ápr. 27.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim