Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélkapcsolati menedzser állások, munkák gyártás, termelés területen
7 db találat
Szűrés
-
Rövid- és hosszú távú gyártási terv készítése a rendelkezésre álló erőforrások és kapacitások figyelembevételével, részlegvezetők támogatása (3 fő) Gyártáshoz kapcsolódó alap-és segédanyag igény meghatározása és megrendelése A gyártási területek minőségorientált ellenőrzése A gyá...ápr. 29.
-
Performance adatok meghatározása Kapacitáskalkulációk Új projektek bevezetése a termelésbe a társterületek együttműködésével Részvétel a gépek és szerszámok átvételében Termelési és munkafolyamatok dokumentálása VDA 6.1, DIN ISO 9001, QS 9000 és IATF 16949 szerint Robotkiszedő fe...ápr. 29.
-
Taking ownership of customer issues reported and seeing problems through to resolution. Researching, diagnosing, troubleshooting, and identifying solutions to resolve hardware / software issues. Following standard procedures for proper escalation of unresolved issues to the appro...tegnap 15:20
-
Responsible for handling customer support and technical-support related questions of customers and partners Provide prompt, reliable, and accurate information to customers while maintaining effective communications by adjusting to the pace and technical level of the customer Help...tegnap 15:20
-
See the English description below Kapcsolattartás az ügyfelekkel közvetlenül és az értékesítési csapat tagjain keresztül A szolgáltatási kapcsolat megszervezése a hozzárendelt ügyfélfiókok elsődleges kapcsolattartójaként Régiók ellátási igényeinek feltérképezése Döntéshozásban...tegnap 11:35
-
Taking ownership of customer issues reported and seeing problems through to resolution. Researching, diagnosing, troubleshooting, and identifying solutions to resolve hardware / software issues. Following standard procedures for proper escalation of unresolved issues to the appro...ápr. 23.
-
Diákmunka - French speaking Customer Service Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!DebrecenResponsible for handling customer support and technical-support related questions of customers and partners Provide prompt, reliable, and accurate information to customers while maintaining effective communications by adjusting to the pace and technical level of the customer Help...ápr. 16.