-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Céges információs és bemutató anyagok (pl. brosúrák, marketing anyagok, prezentációk) elkészítése megadott szakmai szövegek alapján,
- Arculati elemek következetes alkalmazásának ellenőrzése a vállalat minden kommunikációs felületén,
- Social média posztok, bejegyzések vizuális és szöveges előkészítése,
November 19.• Előre sorolva 11 órája -
Pénzügyi asszisztens
8000 Székesfehérvár, Várkörút 9.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szerződések, nyilvántartások, dokumentumok kezelése
- A könyvelő munkájának támogatása
- Házipénztár kezelése
- Havi és éves zárásokban való aktív részvétel
- Projektadminisztrációban részvétel
- Általános, irodai adminisztrációs, ügyintézési és iktatási feladatok ellátása.
November 12.• Előre sorolva tegnap 11:42 -
-
HR asszisztens
2454 Iváncsa, Kilencedi út 1.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A HR és bérszámfejtés adminisztratív feladatainak támogatása
- Kimutatások készítése
- Toborzási és kiválasztási folyamatok támogatása (hirdetések feladása, önéletrajzok előszűrése, interjúszervezés)
- Kék-galléros toborzás-kiválasztás
- HR adatbázisok, nyilvántartások naprakészen tartása
November 03.• Előre sorolva november 23. -
-
Irodavezető, személyi asszisztens
8000 Székesfehérvár, Várkörút 9.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db)
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA Társaság projektjeivel, működésével kapcsolatos adminisztráció kezelése digitális módon is. A Társaság irodájával kapcsolatos technikai feladatok ügyintézése. A Társaság házipénztárának kezelése. A Társaság vezérigazgatójának feladataiban együttműködés, közreműködés. Ügyvitel adminisztrációs...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
Beszerzési asszisztens és diszponens
Hibrid • Bicske
-
Mobiltelefon • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a beszerzőkkel, értékesítőkkel, raktárakkal
- Kapcsolattartás a beszállítókkal és a nemzetközi beszerzéssel
- Szállítói ajánlatok bekérése, feldolgozása
- Árugazdálkodási rendszerünk kezelése
- Szortimentet érintő változások rendszerben történő rögzítése
November 03.• Előre sorolva november 21. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!