-
Projekt asszisztens
Fejér megye, Mór
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Egyedi bútorok gyártási projektjeinek tervezési és szervezési feladatainak ellátása projektvezetői és mérnöki irányítás mellett
- Projektek kivitelezésének teljes körű támogatása
November 21. -
Pénzügyi asszisztens
8000 Székesfehérvár, Várkörút 9.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szerződések, nyilvántartások, dokumentumok kezelése
- A könyvelő munkájának támogatása
- Házipénztár kezelése
- Havi és éves zárásokban való aktív részvétel
- Projektadminisztrációban részvétel
- Általános, irodai adminisztrációs, ügyintézési és iktatási feladatok ellátása.
November 12.• Előre sorolva 21 órája -
-
Irodavezető, személyi asszisztens
8000 Székesfehérvár, Várkörút 9.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db)
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA Társaság projektjeivel, működésével kapcsolatos adminisztráció kezelése digitális módon is. A Társaság irodájával kapcsolatos technikai feladatok ügyintézése. A Társaság házipénztárának kezelése. A Társaság vezérigazgatójának feladataiban együttműködés, közreműködés. Ügyvitel adminisztrációs...
November 12.• Előre sorolva 21 órája -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Céges információs és bemutató anyagok (pl. brosúrák, marketing anyagok, prezentációk) elkészítése megadott szakmai szövegek alapján,
- Arculati elemek következetes alkalmazásának ellenőrzése a vállalat minden kommunikációs felületén,
- Social média posztok, bejegyzések vizuális és szöveges előkészítése,
November 19.• Előre sorolva december 4. -
Ingatlanértékesítő/ Asszisztens
8000 Székesfehérvár, Horvát István lakótelepNettó 300e - 1,0M Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Videó a hirdetésben
Főbb feladatok- Lakások/házak bemutatása, ügyfelek saját módszeren történő felkutatása.
- Lépésről lépésre betanítunk, így mindent tudni fogsz, ahhoz, hogy sikeres legyél ebben a szakmában.
- Akkor engedjük el a kezedet, ha már mi is, úgy érezzük, hogy megy neked egyedül is. :)
December 01.• Előre sorolva december 4. -
-
Logisztikai asszisztens
Székesfehérvár
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Heti menetrendek elkészítése
- Mosodák közötti szállítási feladatok szervezése
- Szállítási auditok elvégzése, dokumentálása
- Járatok optimalizálása
- Szállítások ellenőrzése az IT rendszerekben
- Új sofőrök oktatása
- Riportok készítése a logisztikai vezető részére
- Napi felmerülő szállítási problémák kezelése
December 03. -
-
Laboratóriumi asszisztens
2060 Bicske, Csabdi utca 20.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Laborinformatikai rendszer kezelése
- Minták adminisztratív érkeztetése, rendszerezése
- Dokumentációs rendszer karbantartása
- Laboratóriumi hulladékgazdálkodás
- Laboratóriumi automaták karbantartása
- Mérések kivitelezése (Klinikai kémia, Hematológia, Hemosztázis, Immunkémia, Vizelet diagnosztika)
November 10. -
-
Irodai host/hostess (diákmunka)
SzékesfehérvárBr. 1 850 - 1 850 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• ügyfelek fogadása • sorszám kiadás • tájékoztatás • segítség nyújtás online regisztrációban, időpont foglalásban • iratrendezés, fénymásolás • az ügyintézők informálása, munkájuk segítése • az ügyfelek segítése nyomtatványok kitöltésében...
November 24. -
Adminisztrációs munkatárs
8154 Polgárdi, Somlyói út 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Hulladékgazdálkodási bizonylatok rögzítése, kezelése
- Beérkező és kimenő áruk adatrögzítése nyilvántartó programban
- Készlet kezelés
- Adminisztratív támogatás a hulladékgazdálkodási folyamatokhoz
- Adatrögzítés ,ügyfélkezelés
- Kasszakezelés, ügyfelek udvarias kiszolgálása, nap végi elszámolás
November 25.• Előre sorolva december 1. -
- Megváltozott munkaképességű • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a műhelyben dolgozó munkavállalók mindennapi támogatása, segítése
- munkaidő-nyilvántartás vezetése, adminisztrációs feladatok ellátása
- munkafolyamatok támogatása
- kimenő áru előkészítése, átadása
- folyamatos együttműködés a Termelésirányítóval
Tegnap 21:54
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!