-
Relationship Manager
Hibrid • 1024 Budapest, Fillér utca 16.Br. 780e Ft havi bér
-
Egészségpénztár • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A Bizworks Kft. megbízó felek által leírt értékesítési és dokumentumkezelési folyamat betartása,
- Ügyfelek onboardingja, ajánlat kiküldése és a szerződéskötési folyamat nyomon követése, adminisztrációja,
- POS terminálok paraméterezése, konfigurálása,
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
Értékesítési Manager (B2B & B2G)
Távmunka / RemoteBr. 500e - 600e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A Munipolis rendszerének, funkcióinak és ügyfélmegoldásainak alapos elsajátítása - hogy magabiztosan támogathasd ügyfeleinket.
- Aktív ügyfélszerzés: új vállalati partnerek és önkormányzatok felkutatása, telefonos, online vagy személyes megkeresése.
November 11. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • Francia középfok
Főbb feladatok- You will support our Sales team in the creation and management of contract offers, approve them based on the sales order policy, and will monitor the entire process
- You will proactively communicate with different internal teams such as Sales, Salesforce, Fulfilment, and Finance
December 03. -
Inside Sales Manager (a)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Support our global Sales team in administrative and operational tasks, organization, and planning & implementation of strategies
- Facilitate the preparation, processing, and follow-up of opportunities and orders to ensure smooth sales operations
November 20. -
Inside Sales Manager (m/w/d)
Hibrid • Alzenau
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Manage and develop a defined international customer portfolio
- Handle the full order lifecycle: from intake, quotations, and pricing to contracts, invoicing, and post-sale support
- Communicate proactively with clients via email, phone, and occasionally in-person
November 14.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!