-
Property manager - Inforg ZRt.
1027 Budapest, Csalogány utca 23-33.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- saját tulajdonú irodai, kereskedelmi és ipari ingatlan portfólió épületeinek bérbe adása, kezelése
- üres vagy kihasználatlan területek üzleti alapú hasznosítására javaslattétel
- a marketingtevékenység támogatása
- új bérlők felkutatása, tárgyalások, ajánlatkészítés, szerződés-előkészítés
Tegnap 15:05 -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Irodaház üzemeltetése
- Üzemviteli feladatok teljes körű ellátása
- Felmerülő villamos, gépész karbantartási, felújítási, takarítási és őrző-védő feladatok koordinálása
- Karbantartási tervek készítése és végrehajtatása
- Megbízói és bérlői kapcsolattartás
December 04. -
Junior asset manager
Budapest
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bevásárlóközpontok teljesítménymutatóinak folyamatos figyelemmel kísérését
- Havi, negyedéves, éves riportok készítését
- Ingatlanvagyon nyilvántartásának naprakészen tartását, értékbecslések elkészültének támogatását
- Részvételt az éves üzleti tervezésben, terv/tény összehasonlítások elvégzését
November 10.• Előre sorolva december 4. -
Retail Asset Manager
Budapest, I. kerület
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A Senior Asset Managerrel együttműködve részvétel az ingatlanportfólió stratégiai kezelésében
- Hozzájárulás értéknövelő és teljesítményjavító megoldások kialakításához
- Költségvetések, előrejelzések és havi riportok készítése
- Növekedési és költségoptimalizálási lehetőségek azonosítása
November 19.• Előre sorolva december 4. -
-
Facility manager
Szabadság tér - Budapest, Szabadság tér, 1054
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatokBiztosítja a létesítmények tervezett és rendszeres üzemeltetési és karbantartási feladatainak végrehajtását, ehhez kapcsolódóan szervezi az üzemeltető szervezet belső erőforrásait....
November 27.• Előre sorolva december 3. -
Site Manager
Budapest
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Karbantartási stratégia tervezése és végrehajtása
- Gépészeti és villamos rendszerek működésének biztosítása, optimalizálása
- Megelőző karbantartás tervezése, koordinálása
- A helyszíne szervezet működtetése, fejlesztése és jellemzően operatív irányítása
November 25.• Előre sorolva december 1. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Irányítod a junior és szenior kollégák szakmai tevékenységét és támogatod szakmai fejlődésüket;
- Nagyívű projektek során szükség esetén koordinálod a PwC más részlegeivel illetve a külföldi társirodákkal történő együttműködést;
November 05.• Előre sorolva december 4. -
-
Facility Manager (A+-os irodaház)
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Napi irodaházi üzemeltetéshez kapcsolódó feladatok koordinálása
- Karbantartási munkálatok tervszerű elvégeztetése, javítási munkálatok lebonyolítása
- Rendszeres műszaki jelentések, kimutatások elkészítése
November 07.• Előre sorolva december 1. -
-
-
Céges autó
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Establishing and maintaining the contact with commercial real estate service companies, trading premises, developers and real estate agencies
- Monitoring the property market in order to gather information about investments and existing buildings
November 05.• Előre sorolva december 1. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Oversee daily hotel and apartment operations, including check-ins, cleanliness, maintenance, and guest services
- Ensure operational SOPs and brand standards are followed across all locations
- Coordinate with housekeeping, supervisors, and outsourced service partners
November 06. -
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- a társaság tulajdonában vagy bérletében lévő ingatlanok adatainak naprakészen vezeted, szükség esetén összeállítod a szükséges adatszolgáltatásokat
- foglalkozol az ingatlangazdálkodási és ingatlanhasznosítási feladatokkal
- kezelsz minden bérelt vagy bérbe adott ingatlanhoz kapcsolódó szerződést
December 02. -
-
Projekt menedzser
Budapest, Pest megye
-
Céges autó • Mobiltelefon
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Projektek műszaki előkészítésben való részvétel
- Erőforrás,ütemtervek készítése
- Elszámolások készítése
- Magasépítési generálkivitelezési munkák teljes körű irányítása
- Megrendelővel, hatóságokkal, alvállalkozókkal való kapcsolattartás
November 13.• Előre sorolva december 1. -
-
Real Estate Manager
Hibrid • 1105 Budapest, Kelemen utca
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Kínai középfok • Magyar középfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- 协调入住与退租
- 检查房屋状态并拍照、制作报告
- 安排清洁、维修和供应商
- 与租客、邻里、大楼管理沟通
- 跟踪水电气与物业日常数据
- 整理照片、文件、收据及财务资料
- 更新系统中的房源、租期与费用信息
- 接听电话(中文或英文)
- 协助租赁流程、合同文件与沟通
November 15. -
Real estate manager
Hibrid • 1105 Budapest, Kelemen utca
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Kínai középfok • Magyar középfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Coordinate check-ins and check-outs
- Perform inspections, take photos, prepare condition reports
- Schedule and supervise cleaners, maintenance, and contractors
- Communicate with tenants, building management, and service providers
- Track utilities and maintain property records
November 15.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!