-
Senior üzleti elemző - robotizált megoldások szakértő
Budapest, Csongrád-Csanád megye
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Üzleti igények támogatása innovatív, digitális ötletekkel, megoldási javaslatok kidolgozása
- Üzletmenet-támogató és kapcsolódó rendszerek üzleti igényeinek elemzése, funkcionális követelmények meghatározása, üzleti és műszaki specifikációk készítése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Könyvelési és számlázási feladatok teljes körű elvégzése
- Havi és éves zárások elkészítése
- Főkönyvi számlák, vevői, szállítói analitika egyeztetése, nyitott tételek rendezése
- Bevallások, szükséges statisztikai jelentések, adatszolgáltatások elkészítése
November 03.• Előre sorolva tegnap 09:30 -
Kárszakértő
Szeged
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kárfelvétel, kárszakértői feladatok elvégzése jellemzően a Munkáltató üzemeltetésében lévő gépjárművek sérüléseinek tekintetében
- kárjavítások és egyéb karosszéria javítások követésének és követhetőségének biztosítása
November 03.• Előre sorolva november 21. -
-
Adminisztrációs ügyintéző /Műszaki raktáros
ATEV Zrt. - Hódmezővásárhely - Hódmezővásárhely, Hódmezővásárhely 47, 6800
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki raktárba érkező anyagok átvétele, bevételezése, cikkszámmal történő ellátása, kapcsolódó bizonylatok feldolgozása, szükséges ellenőrzések végrehajtása.
- Beszerzési, számlázási és pénzügyi dokumentáció kezelése.
- A raktárban lévő anyagok kiadása, utalványoztatása.
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Import és belföldi anyagok és áruk beszerzésének lebonyolítása
- Ajánlatok bekérése és kiértékelése
- Rendelés
- Fuvarszervezés
- Vám ügyintézés
- Bejövő számlák rögzítése
- Napi ügyviteli feladatok ellátása, irodai adminisztráció
November 07.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!