-
Irodai adminisztrátor
6728 Szeged, Dorozsmai útBr. 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- HACCP-vel kapcsolatos feladatok
- Nyomonkövetés naprakész vezetése
- Göngyöleg nyilvántartása és egyeztetése a partnerekkel
- Gépjárművek biztosításaival kapcsolatos feladatok
- Iroda- és tisztítószerek beszerzése
December 01. -
Adminisztrációs ügyintéző /Műszaki raktáros
ATEV Zrt. - Hódmezővásárhely - Hódmezővásárhely, Hódmezővásárhely 47, 6800
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki raktárba érkező anyagok átvétele, bevételezése, cikkszámmal történő ellátása, kapcsolódó bizonylatok feldolgozása, szükséges ellenőrzések végrehajtása.
- Beszerzési, számlázási és pénzügyi dokumentáció kezelése.
- A raktárban lévő anyagok kiadása, utalványoztatása.
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Termelési asszisztens
6728 Szeged, Kereskedő köz 4.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Anyagmozgások kezelése vállalatirányítási rendszerben
- Kiszállításokhoz kapcsolódó asszisztencia, dokumentumkezelés
- Nyilvántartások kezelése, vezetése
- Készletnyilvántartás vezetése, leltározás
- Dokumentumok iktatása, rendszerezése
November 18.• Előre sorolva 10 órája -
Irodai adminisztrátor
6648 CsongrádBr. 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kamionok rendszerbe történő regisztrációja és az ehhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése.
- nyilvántartások, jelentések készítése.
- kapcsolattartás a más területen dolgozó munkatársakkal és partnerekkel.
November 06. -
Értékesítő, adminisztratív ügyintéző
6728, Szeged, Zápor út 4.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 28. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Ügyféladatok kezelése, szerződések előkészítése, hiánypótlások intézése • Időpont-egyeztetések, telefonos és online kommunikáció ügyfelekkel • Értékesítési folyamatok támogatása, új érdeklődők megkeresése • Banki és vállalati rendszerek (Banki rendszerek, Excel, Word stb.) kezelése • Negyedéves...
December 03. -
Irodai ügyintéző
6724 Szeged, Csongrádi sugárút 56.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokHeti 12 órában (hétfő, szerda és pénteki napokon, 9-13 óráig) irodai asszisztenst keresünk hosszú távra Szegedre. Átlagos irodai munka: ügyfélkapu használata, banki tranzakciók végrehajtása, számlázás, excell tábla készítése, vezetése, bejövő- és kimenő számlák rendszerezése, számlák előkészítése...
November 26.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Asset wealth management administrative assistant frankfurt állások Csongrád-Csanád megyében nyelvtudás nélkül
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!