-
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vásárlói kérdések megválaszolása, tanácsot adsz, felhívod a figyelmet; az aktuális akciókra;
- Kapcsolattartás az ügyfeleinkkel;
- A hozzád tartozó ügyfeleink rendszeres telefonon történő megkeresése;
- Termékek ajánlása;
- Rendelések felvétele;
- A vevői kapcsolatok folyamatos ápolása;
Október 31.• Előre sorolva tegnap 13:25 -
-
Hibrid • Csongrád-Csanád megye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • Román középfok
Főbb feladatok- vevői kérések, problémák, reklamációk szakszerű és gyors kezelése
- beérkező vevői megrendelésekkel kapcsolatos telefonhívások, üzenetek megválaszolása
- készlet, vevői adatok vagy fizetési probléma miatt elakadt rendelések kezelése
- hangposta üzenetek visszahallgatása, reagálás rájuk
Tegnap 16:05 -
HR ügyfélszolgálati munkatárs
Csongrád-Csanád megye
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Fogadni és megválaszolni a munkavállalóktól érkező megkereséseket személyesen, telefonon vagy e-mailben.
- Tájékoztatást nyújtani a munkavállalókat érintő juttatásokról, kedvezményekről, HR szabályzatokról, munkajogi és egyéb jogszabályokról.
November 17. -
-
Telefonos munkatárs
Budapest, Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Csongrád-Csanád megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Veszprém megye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az értékesítő kollégák támogatása
- Kapcsolattartás a meglévő és új ügyfelekkel
- Időpontok egyeztetése az üzletkötők részére
Október 21.• Előre sorolva november 14. -
Dealer értékesítési kapcsolattartó
Bács-Kiskun megye, Csongrád-Csanád megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye
- Teljes munkaidő • Vállalkozói
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a területeden lévő gépjármű márkakereskedésekkel és kiemelt partnerekkel,
- márkakereskedések értékesítőinek biztosításközvetítői munkájának szakmai támogatása, fejlesztése (oktatás, képzés), teljesítményének mérése és elemzése,
- piaci információk és flotta igények gyűjtése,
November 14. -
Telesales – Call Center specialista
Budapest, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Meglévő ügyfelek számára testreszabott banki termékek és szolgáltatások értékesítése telefonos tanácsadáson keresztül
- Kapcsolódó szolgáltatások bemutatása
- Ügyfelek szakszerű és pontos tájékoztatása
- Értékesítési folyamatok támogatása
- Mindezek akár online folyamatokban is
November 05. -
-
Helpdesk munkatárs
6800 Hódmezővásárhely, Tulipán utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása;
- Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás;
- Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről;
- A hívások, problémák pontos és követhető adminisztrációja;
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
-
Erste Mobilbankár - Csongrád vármegye
Hibrid • Csongrád-Csanád vármegye
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok· Magyarország egyik piacvezető, nemzetközi háttérrel rendelkező, stabil, innovatív bankjának lakossági termékeit értékesíteni (hitelkártya, folyószámla, személyi kölcsön, lakástakarék, nyugdíjpénztár);...
Október 28. -
nagyvállalati kapcsolattartó asszisztens / Szeged
6720 Szeged, Klauzál tér 2.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása;
- szerződések elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása;
- ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása;
- kommunikáció és kapcsolattartás az ügyfelekkel;
Október 21. -
kapcsolattartó asszisztens/kkv szegmens – Szeged
6720 Szeged, Klauzál tér 2.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a döntés előkészítési tevékenységgel és döntéssel összefüggő adminisztratív feladatok ellátása,
- szerződések és szerződésmódosítások elkészítéséhez szükséges dokumentáció összeállítása,
- ügyfél és számlakezelés ügyféldossziék kezelése, folyamatos karbantartása, aktualizálása,
Október 21.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!