-
Service Desk Agent - Norwegian Speaking
Hibrid • Tech Mahindra - CityZen Office - Budapest, Váci út 37, 1134
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Norvég felsőfok
Főbb feladatok- Voice Call Handling: excellent knowledge of handing voice calls.
- Email Communication: professional email writing skills.
- Infrastructure Monitoring: Good understanding of Infrastructure components and respective alerts.
Október 28.• Előre sorolva november 21. -
-
Vagyonátadási menedzser
1133 Budapest, Pozsonyi út 56.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatoka kivezetésre szánt állami vagyon tekintetében az ingó- és ingatlan vagyonelemek tulajdonátruházási ügyleteinek előkészítése és lebonyolítása (ingyenes tulajdonba adás, ingó- és ingatlan vagyonelemek értékesítésére vonatkozó vételi szándékok, ajánlatok vizsgálata, bonyolítása),...
November 04. -
-
Jogász
1145 Budapest, Laky Adolf utca 41.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- a Társaság műszaki területéhez kapcsolódó szerződések jogi szempontú ellenőrzése és véleményezése,
- ingatlanok bérleti szerződéseinek előkészítése és jogi koordinációja,
- gépekhez és berendezésekhez kapcsolódó adásvételi dokumentumok összeállítása,
November 17. -
Terápiás munkatárs
1148 Budapest, Vezér utca 155.Nettó 350e - 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Munkáját a Szociális munkatárs/mentálhigiénés csoportvezető szervezi és ellenőrzi
- Napi kapcsolatot tart gondozottjainkkal, személyre szabottan segíti a mindennapi tevékenységekben
Október 31. -
Létesítményüzemeltetési munkatárs
1133 Budapest, Visegrádi utca 106.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az ingatlan üzemeltetési területen felmerülő műszaki és egyéb kiegészítő feladatok ellátása;
- vezetői döntésekhez a szükséges dokumentációk előkészítése;
- az ingatlan üzemeltetéssel kapcsolatos közbeszerzési eljárások kezdeményezéséhez a szakterület részéről szükséges dokumentáció összeállítása;
November 10. -
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!