-
Pénzügyi és számviteli osztályvezető (főkönyvelő)
1077 Budapest, Wesselényi utca 52.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA Gazdasági Igazgatóság Pénzügyi és Számviteli Osztályának vezetése, szakmai irányítása. A jogszabályokban az Egyetemre előírt könyvvezetési, beszámolási - havi Időközi Költségvetési Jelentés – Negyedéves Mérlegjelentés, Éves Költségvetési Beszámoló -, gazdasági adatszolgáltatási (likviditási terv,...
November 21. -
Üzleti elemző
1134 Budapest, Lőportár utca 24.
-
Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- IT-rendszerek funkcionalitásának biztosítása, a fejlesztések irányítása.
- Komplex üzleti problémák felismerése, az üzleti igények és folyamatok nagyfokú megértése, elemzése, vizualizálása
- Az üzleti terület igényeinek teljes mértékben megfelelő informatikai alkalmazások megtervezése
November 11. -
-
Vevői műszaki koordinátor (Fit-out)
Budapest, III. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A lakásokhoz választható szortiment kidolgozása és karbantartása (piaci ismeretek alapján, árszintekhez illeszkedő termékek kiválasztása, versenyeztetése, mintáztatása)
- Bemutatóterem berendezése és a szortimenthez kapcsolódó prezentációk előkészítése
November 03. -
HR szolgáltatási osztályvezető
1037 Budapest, Bokor utca 23-25.
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Munkaügyi adminisztráció teljes körű ellátása, a munkaviszony létesítésétől a megszűnésig
- Bérszámfejtéshez és kompenzációhoz kapcsolódó HR-adatok kezelése, nyilvántartások vezetése
- Létszám- és bértervek elkészítése, elemzése, adatok folyamatos nyomon követése
November 13. -
-
Pénzügyi koordinátor - adózás
1085 Budapest, Baross utca 52.
-
Cafeteria • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az Egyetem adóbevallásainak elkészítése, azzal kapcsolatos pénzügyi-számviteli feladatok ellátása
- adóbevallások önellenőrzése, adófőkönyvek egyeztetése, adófolyószámla egyeztetése
- adózási és tartozási ügyekben levelezés, személyes megkeresésekre szóbeli és írásbeli tájékoztatás
Október 29. -
-
-
Egészségpénztár • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatoka szolgáltatási szerződésekben meghatározott, különböző bérszámfejtési rendszerekben végzett szolgáltatásnyújtás szakmai feladatainak koordinálása, az operatív munka szervezése és a munkavégzés szakmai irányítása...
November 14. -
-
Projekt nyomonkövetési koordinátor
1095 Budapest, Soroksári út 34.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A projektek sikeres megvalósítása érdekében a megvalósítást érintő szakmai problémák feltárása, elemzése.
- A projekt szakmai információk összegyűjtése különféle adatbázisokból, adatszolgáltatásokból.
Október 28. -
-
-
Egészségpénztár • Munkába járás támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- beérkező hibabejelentések fogadása, rögzítése és nyomon követése
- kapcsolattartás a karbantartó csapattal, alvállalkozókkal és bérbeadókkal
- javítások és karbantartások ütemezése, koordinálása
- költöztetések és átrendezések szervezése, koordinálása a budapesti irodaházakban
November 07. -
-
Általános főosztályi koordinátor
1095 Budapest, Soroksári út 22-24.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA MVT Pénzügyi Főosztály hatékony működéséhez szükséges koordinációs, felügyeleti és adminisztratív feladatok ellátása, stratégiai előkészítő munka....
November 07. -
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!