-
Service Desk Agent - Norwegian Speaking
Hibrid • Tech Mahindra - CityZen Office - Budapest, Váci út 37, 1134
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Norvég felsőfok
Főbb feladatok- Voice Call Handling: excellent knowledge of handing voice calls.
- Email Communication: professional email writing skills.
- Infrastructure Monitoring: Good understanding of Infrastructure components and respective alerts.
Október 28.• Előre sorolva tegnap 10:55 -
-
Solution Support Engineer
Hibrid • Graphisoft Park - Budapest, Záhony u. 7, 1031
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Engaging with customers by utilizing real-time channels and tools
- Liaising with development and field teams to identify application errors and missing product functionalities for future releases
- Analyzing incidents, perform in-depth troubleshooting to identify and solve complex technical issues
November 07. -
-
French Speaking Service Desk Analyst – Level 1
Budapest, XI. kerület
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- In TATA Consultancy Services (TCS) you can implement your language knowledge with native speakers in a dynamic working environment.
- Learn and have fun while you explore our uniquely diverse company culture with more than 90 different nationalities in our Hungarian branch office.
Október 28.• Előre sorolva tegnap 09:35 -
-
Service Desk koordinátor
Hibrid • Állami Számvevőszék - Budapest, Apáczai Csere János u. 10, 1051
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokaz Állami Számvevőszék informatikai szolgáltatásai működésének, hatékonyságának mérése, elemzése, fejlesztési igények megfogalmazása;...
November 17. -
-
Polish speaking order management & customer support specialist (hybrid)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Lengyel anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Order processing and order management via email and online platforms (few calls only, 2-3/day)
- Sales order tracking.
- Monitor supply outages and react accordingly for incoming and existing orders.
- Backorder management and general customer query management.
November 11. -
Dental Equipment Customer Service Representative
1138 Budapest, Népfürdő utca 22.
-
Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Install, maintain, and repair X-ray inspection systems at customer sites
- Perform upgrades and deliver hands-on training to customers
- Generate detailed service documentation, including reports and protocols
- Engage with customers to understand their needs and recommended service solutions
November 04.• Előre sorolva november 16. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Act as a key escalation point for complex client issues
- Collaborate with development teams to diagnose, reproduce, and resolve critical bugs
- Design and implement internal tools and scripts to streamline support processes
- Mentor junior engineers and drive continuous improvement in support operations
November 12.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!