-
Hulladékgazdálkodási adminisztrátor
6000 Kecskemét, Ipar utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés
- MOHU partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés)
- Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok (írásbeli megállapodás, anyagkísérő okmányok) elkészítése
November 10.• Előre sorolva 6 órája -
-
Logistic and administrative assistant – oilseed purchasing department
6100 Kiskunfélegyháza, VIII. körzet tanya
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Maintaining contact with suppliers, forwarders and warehouses in Hungarian and English
- Planning and organising raw material shipments
- Monitoring warehouse stocks in various locations
- Maintaining cooperation with other departments
- Preparing analysis and summaries for the board of directors
November 05.• Előre sorolva november 17. -
-
Szerviz adminisztrátor
6000 Kecskemét, Külső-Szegedi út 100.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Beérkező ügyféligények, munkamegrendelések felvétele, rendszerezése
- Hatékony munkaszervezés
- Garanciális ügyek intézése
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel
November 14. -
Személyügyi adminisztrátor
Bács-Kiskun megye, Kecskemét
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- Bérszámfejtéssel kapcsolatos dokumentumok kezelése, havi béradatok előkészítése
- Jelenléti ívek kezelése, adatok rögzítése, egyeztetése, szabadságok nyilvántartása
- Kapcsolattartás bérszámfejtővel, egyéb hivatalokkal
- Dolgozói törzsadat karbantartás
- Be-és kiléptetési folyamatok adminisztratív támogatása
November 14. -
Értékesítés, adminisztráció
6000, Kecskemét, Dunaföldvári út 2.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 18.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!