-
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Energiakereskedelmi és energiabeszerzési ügyletek, valamint kapcsolódó számlák ellenőrzése és kezelése
- Kimenő és beérkező számlák kezelése, egyeztetése és adminisztrációja
- Nem energiajellegű, de beszerzést érintő számlák feldolgozása, ellenőrzése
December 01. -
Kereskedelmi és logisztikai ügyintéző
Jász-Nagykun-Szolnok megye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Beérkező alapanyag és kiszállított késztermék tételek naprakész rögzítése, kapcsolódó bizonylatok, számlák kezelése, egyeztetése
- Vevői megrendelések rögzítése, feldolgozása, beszerzési megrendelések készítése, nyomon követése
- Cégen belüli kommunikáció a kapcsolódó területekkel
December 01. -
Kereskedelmi koordinátor
Nádudvar
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Készletgazdálkodás (beszerzési és készlettervek alapján),
- kapcsolattartás a beszállítókkal,
- szállítói megrendelések kezelése (összeállítása, lebonyolítása),
- értékesítési tevékenység hátterének biztosítása,
- készletek ügyviteli kezelése.
November 26.• Előre sorolva december 2. -
-
Értékesítési asszisztens gyakornok
1047 Budapest, Baross utca 79.Br. 2 200 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az értékesítési csapat munkájának támogatása
- Ügyfélkapcsolattartás telefonon és e-mailben
- Megrendelések, ajánlatok és szerződések adminisztratív kezelése
- Adatrögzítés és nyilvántartások vezetése
- Riportok, kimutatások előkészítése a vezetők számára
November 27. -
Commercial & Office Manager (f/m/d)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Dán középfok
Főbb feladatok- Processing and issuing purchase orders and tracking their delivery
- Collection of supporting documents for payments to suppliers
- Support offer preparation, order tracking, and invoice handling
- Office management and administrative routines, ensuring smooth daily operations
November 17.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!