-
Kereskedelmi asszisztens - Nyíregyháza
4400 Nyíregyháza, Orosi út 20.
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az értékesítést, illetve az értékesítőket támogató napi tevékenységek: rendelés rögzítés, számlázás, pénztárgép kezelés,
- Bejövő hívások kezelése és a beérkező ügyfelek fogadása, igények felmérése, valamint megrendelések esetén a teljes adminisztráció, számlázás,
November 12.• Előre sorolva 19 órája -
-
Irodai adminisztrátor
4400 Nyíregyháza, Tokaji út 1.
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szállítólevelek ellenőrzése, kezelése
- Számlázás
- Számlák rendszerezése
- Rendszeres kapcsolattartás az ügyfelekkel (e-mailben, és telefonon)
Október 30.• Előre sorolva tegnap 11:15 -
Irodai adminisztrátor
Savanyító Üzem - Tuzsér, Márta út, 4623
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokÁltalános irodai, adminisztratív feladatok ellátása. Könyvelési anyagok előkészítése, jelenléti ívek nyilvántartása, ellenőrzése, számlák kezelése, iktatása. Kimenő és beérkező megrendelések dokumentációja. Gyártási folyamatok alapszintű rögzítése a kapott adatok alapján. ...
Október 30.• Előre sorolva tegnap 10:35 -
Üzemeltetési előadó
Nyíregyháza
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki, fenntartási, rekonstrukciós, eszközbeszerzési tervek, ütemtervek előkészítése, elkészítése.
- Tárgyi eszköz állomány nyilvántartásával, kezelésével kapcsolatos feladatok.
- Karbantartásra, javításra vonatkozó igények feldolgozása, eszközök felülvizsgálatának, újraminősítésének koordinálása.
Tegnap 07:38 -
-
Irodai ügyintéző
Nagykálló, Ipari park - Nagykálló, 4320
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Windows • Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- irodai adminisztrációs feladatok ellátása - adatrögzítés vállalatirányítási rendszerben - rendelések felvétele - telefonos kapcsolattartás partnerekkel, kintlévőségkezelés - számlázás...
Október 27.• Előre sorolva november 16. -
-
Irodai asszisztens-Nyíregyháza
4400 Nyíregyháza, Színház utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- az iroda napi szintű, teljes körű működtetésének biztosítása
- nyilvánosság biztosításához tábla rendelések, sajtóközlemények készítése
- segítségnyújtás pályázatok adminisztratív előkészítésében és megvalósításában
- szükség esetén ügyfelek látogatása adminisztrációs céllal
Október 27.• Előre sorolva november 14. -
BANKI HÁTTÉRMŰVELETI GYAKORNOK - NYÍREGYHÁZA
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Munkád során lehetőséged lesz arra, hogy megismerd a Raffeisen Bank Szolgáltató Központjának a háttérműveleti területeit, és jobban beleláss abba a területbe, ami leginkább felkelti az érdeklődésed.
- Segítségnyújtás a banki háttérfolyamatok dokumentációjának előkészítésében és rendszerezésében.
Október 30. -
-
Pályázatíró / projektmenedzser
Budapest, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokBUDAPESTI ÉS NYÍREGYHÁZI IRODÁNKBA keresünk pályázatíró/projektmenedzser kollégákat az alábbi feladatokra: EU-s és hazai pályázatok írása, megvalósítás alatt lévő projektek menedzselése (támogatási szerződések előkészítése, kifizetési kérelmek, előrehaladási jelentések, fenntartási jelentések...
Október 20.• Előre sorolva november 13. -
Értékesítő, adminisztratív ügyintéző
4700, Mátészalka, Alkotmány út 1/A
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 03. -
Értékesítő, adminisztratív ügyintéző
4300, Nyírbátor, Szabadság tér 25
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokaz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) a forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 03. -
Fogászati asszisztens
Budapest, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Hajdú-Bihar megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokMunkakörhöz tartozó feladatok ellátása. ...
Október 28. -
Értékesítő, adminisztratív ügyintéző
4400, Nyíregyháza, Pazonyi út 36.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
Október 20.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében francia nyelvtudással
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!