-
2051 Biatorbágy, Rozália park 5.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Megrendeléseket rögzítesz, vevőket telefonon és e-mailben megkeresed, számukra ajánlatokat küldesz
- Vevőkkel tartod a kapcsolatot, információt áramoltatsz, kérdéseket, kéréseket, reklamációkat (e-mail, telefon) kezeled, megoldod, szükség esetén a továbbítod az érintett osztálynak
Tegnap 14:01 -
Értékesítési asszisztens (acéltermékek)
RAVEN Hungary Kft. - Divízió Sóskút - Sóskút, 3518 9 hrsz, 2038
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- árajánlatok készítése és továbbítása a vevők felé,
- megrendelések ügyintézése és nyilvántartása,
- napi kapcsolattartás a meglévő és új vevőkkel telefonon és e-mailen,
- értékesítők munkájának támogatása,
- adminisztratív feladatok ellátása,
- vezető utasításainak elvégzése.
November 12.• Előre sorolva 11 órája -
-
Gépjármű értékesítési asszisztens
2040 Budaörs, Csata utca 23.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- 2 éves, határozott idejű munkaszerződéssel.
- Új gépjármű értékesítéssel kapcsolatos teljes körű adminisztráció
- Új autó értékesítők napi munkájának támogatása (számlázás, forgalomba helyezés)
- Adatrögzítés, táblázatok kezelése
- Riportok, statisztikák készítése
- Rendezvényeken való aktív részvétel
November 17.• Előre sorolva tegnap 00:13 -
Kereskedelmi asszisztens
Pest megye, Budaörs
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A kereskedelmi igazgató napi feladatainak szervezése, koordinálása, adminisztratív támogatása
- Naptár kezelése, időpontok egyeztetése, találkozók szervezése
- Üzleti levelezés bonyolítása, telefonhívások kezelése
December 03. -
Hibrid • Pécel
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Értékesítő kollégák munkájának a támogatása
- Értékesítési folyamatok pontos adminisztrációja, utókövetése az ügyviteli (CRM) rendszerben
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, beszállítókkal (írásban, szóban egyaránt)
- Ajánlatok előkészítése
Tegnap 21:04 -
Kereskedelmi adminisztrátor
2120 Dunakeszi, Pallag utca 55.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Kereskedelmi osztály munkájának adminisztratív támogatása;
- kereskedelmi ajánlatok, kalkulációk, árlisták, egyedi árak előkészítése megadott instrukciók alapján;
- közreműködés a katalógusok készítésében;
- konkurencia- és árfigyelés, áradatok feldolgozása;
November 13.• Előre sorolva december 1. -
-
2013 PomázNettó 380e Ft havi bér
-
Étkezési jegy • Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Cseh középfok • Szlovák középfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatokRendelések felvétele, kapcsolattartás az ügyfelekkel, kapcsolattartás az anyacéggel, műszaki segítség nyújtás,számlázás,egyéb adminisztrációs teendők ellátása....
November 11.• Előre sorolva december 1. -
-
Kereskedelmi asszisztens
2330 Dunaharaszti, Jedlik Ányos út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő rendelések kezelése és nyomonkövetése
- Számlák kiállítása
- Bejövő áruk adminisztrációja
- Raktárkészlet figyelemmel kísérése
- Adminisztráció, kimutatások készítése
- Fuvarszervezés (belföldön)
- Vevőkkel és beszállítókkal való kapcsolattartás
- Szerződések, ajánlatok készítése
- Házi pénztár kezelése
November 05.• Előre sorolva november 29. -
Kereskedelmi asszisztens
2220 Vecsés, Széchenyi utca 90.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokkapcsolattartás a beszállítókkal kapcsolattartás a vámügynökségekkel, vámoltatás fuvarszervezés viszonteladókkal történő kommunikáció reklamációkezelés számlázás, bevételezés szerződések előkészítése értékesítési csapat teljes körű adminisztratív támogatása kimutatások készítése...
November 11. -
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- EKÁER elektronikus ügyintézés
- Behajtási engedély elektronikus ügyintézés
- Termék árképzési excel táblázatok követése, aktualizálása
- Forgalmi kimutatások készítése
- Banki ügyintézés
- Postai ügyintézés
- Konkurencia árfigyelés
- Számla bevételezés, áruforgalom rögzítés
November 07. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!