-
Termelési adminisztrátor
Dunavarsány
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Termelési adatok pontos ellenőrzése az integrált vállalatirányítási rendszerben
- Nyilvántartások, jelenléti ívek napi szintű vezetése, ellenőrzése
- Adatszolgáltatás a bérszámfejtés felé
- Munkavállalókkal, társosztályokkal való napi szintű kapcsolattartás
- Együttműködés a termeléssel és a műszakvezetőkkel
November 18.• Előre sorolva 19 órája -
HR asszisztens – részmunkaidő
Hibrid • 2100 Gödöllő, Páter Károly utca 1.Br. 400e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A HR vezető adminisztratív támogatása
- A toborzási és kiválasztási folyamatok gördülékeny lebonyolításának segítése
- Be- és kiléptetési folyamatok adminisztrációja, személyi anyagok kezelése
- EFO-s foglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés
- Személyügyi iratok megőrzése, rendszerezése és naprakészen tartása
November 18.• Előre sorolva 20 órája -
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénztárosi teendők ellátása
- Pénzügyi, számlázási feladatok
- Számlák és szállítólevelek kezelése: iktatása, szkennelése, ellenőrzése, feldolgozása
- Szerződések és egyéb dokumentumok, nyilvántartások kezelése
Október 29. -
-
Támogató szolgálat adminisztrátor (Göd)
H-2132, Göd, Munkácsy Mihály. u. 2.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Gondviselés Háza - Fogyatékos Emberek Otthona (2131 Göd, Munkácsy Mihály u. 2.) támogatott lakhatásban élő lakóinak gondozási, szállítási feladatainak adminisztrációja
- A szolgáltatás működtetésével összefüggő feladatok dokumentálása
November 07. -
-
Raktári Adminisztrátor
2040 Budaörs, Seregély utca 8.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, rendszerben történő lekezelése
- A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása, iktatása
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás (szóban és írásban), reklamációk kezelése
November 04.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Dunavarsány
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Szerződések készítése, folyamatos aktualizálása a hatályos jogszabályoknak megfelelően már meglévő keretszerződések alapján
- Szerződések, szerződésmódosítások napra kész vezetése, szerződéses határidők nyomon követése,
- Szerződésekben szerepelő adatok táblázatban vezetése, naprakészen tartása,
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
Adminisztrátor-ügyintéző
GödNettó 300e - 750e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKapcsolattartás az ingatlant kereső, és eladó ügyfelekkel. Bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítás Email-ek kezelése Belső irodai hálózat kezelése Hirdetések kezelése Kirakat karbantartása, cserélése...
November 07.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
-
-
Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Munka- és tűzvédelmi vezető adminisztratív támogatása,
- tűzvédelmi berendezések nyilvántartásának szoftverben történő kezelése, koordinálása,
- munka- és tűzvédelmi dokumentációk készítésében közreműködés,
- vállaltcsoport szinten munkavédelmi programok szervezésében közreműködés,
November 10.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- EKÁER elektronikus ügyintézés
- Behajtási engedély elektronikus ügyintézés
- Termék árképzési excel táblázatok követése, aktualizálása
- Forgalmi kimutatások készítése
- Banki ügyintézés
- Postai ügyintézés
- Konkurencia árfigyelés
- Számla bevételezés, áruforgalom rögzítés
November 07. -
-
Raktár Diákmunka- Fót
Magyarország,Pest,FótNettó 2 500 Ft havi bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- beérkező anyagok mennyiségi átvétele
- betárolás
- kiszállításra történő előkészítés
- kézi anyagmozgatás
- címkézés
- 2 fő precíz, adminisztratív feladatokra alkalmas lány (számolás, anyagok rögzítése)
- 1 fő fiú a fizikai jellegű feladatokra
November 21. -
Recepciós munkatárs
2040 Budaörs, Kinizsi utca 28.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Recepció napi operatív működéséhez szükséges adminisztratív feladatok ellátása
- Irodai adminisztrációs feladatok (szerződések előkészítése, árlisták stb.)
- A márkakereskedésbe érkező ügyfelek köszöntése, fogadása;
- Beérkező telefonhívások kezelése, bejövő és kimenő posta iktatása,
- Egyéb aktuális teendők.
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
Közbeszerzési referens, projektmenedzser
2072 Zsámbék, Rácváros utca 2-4.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Közbeszerzési eljárások előkészítése, lebonyolítása és nyomon követése, biztosítva a vonatkozó törvények és szabályok betartását.
- Dokumentációk összeállítása, a határidők betartása, az adminisztrációs feladatok és nyilvántartások vezetése.
November 04. -
-
Operatív / Személyi asszisztens
Hibrid • 2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 9.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telephelyvezető és operatív vezető napi szintű munkájának támogatása
- Döntéselőkészítő anyagok készítése és javaslattétel a felmerült kérdés megoldására a projekt érdekében
- Havi, éves pénzügyi tervek/beszámolók előkészítése
- Működéshez szükséges teljeskörű adminisztráció
November 13.• Előre sorolva november 19. -
-
Kereskedelmi asszisztens
2040 Budaörs, Edison utca
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Naptár kezelése, időpontok egyeztetése, találkozók szervezése
- Üzleti levelezés bonyolítása, telefonhívások kezelése
- Szerződéses kötelezettségek és egyéb folyamatok nyomon követése, rögzítés a vállalatirányítási rendszerben, határidők figyelése
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
-
Beszerzési referens / ügyintéző
2100 Gödöllő, Tessedik Sámuel út 4.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Részvétel az Egyetem beszerzési eljárásainak adminisztratív lefolytatásában;
- Az egyes szervezeti egységek által lefolytatott beszerzéshez kapcsolódó ajánlattételi felhívások, dokumentációk, illetve az ajánlatok bírálatának ellenőrzése, összegzések elkészítése, lefolytatott eljárásaik ellenőrzése;
November 18. -
-
Értékesítési asszisztens (acéltermékek)
RAVEN Hungary Kft. - Divízió Sóskút - Sóskút, 3518 9 hrsz, 2038
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- árajánlatok készítése és továbbítása a vevők felé,
- megrendelések ügyintézése és nyilvántartása,
- napi kapcsolattartás a meglévő és új vevőkkel telefonon és e-mailen,
- értékesítők munkájának támogatása,
- adminisztratív feladatok ellátása,
- vezető utasításainak elvégzése.
November 12.• Előre sorolva november 18. -
-
Adminisztrátor
2143 Kistarcsa, Külső Raktár körút 11.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Fémhulladékok adminisztrációjának kezelése, nyilvántartások vezetése
- MOHU rendszerben történő adatszolgáltatás, jelentések elkészítése
- Szállítólevelek, átvételi jegyek és mérlegjegyek rögzítése, ellenőrzése
- Kapcsolattartás a partnerekkel, hatóságokkal és belső részlegekkel
November 06.• Előre sorolva november 18. -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
2120 Dunakeszi, Pallag utca 55.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Kereskedelmi osztály munkájának adminisztratív támogatása;
- kereskedelmi ajánlatok, kalkulációk, árlisták, egyedi árak előkészítése megadott instrukciók alapján;
- közreműködés a katalógusok készítésében;
- konkurencia- és árfigyelés, áradatok feldolgozása;
November 13.• Előre sorolva november 17. -
-
HR gyakornok - Diákmunka
Br. 2 250 - 2 250 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokSegítség a toborzásban, kiválasztásban Orvosi időpontok foglalása Interjúk előkészítése kimutatások készítése...
November 17. -
Adminisztrátor munkatárs
Budapest, Nógrád megye, Pest megyeBr. 450e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyféladatok feldolgozása, általános adatrögzítői és digitális archiválási feladatok
- Közvetlen felettes rendszeres informálása a napi teljesítményről
- Belső rendszerek mihamarabbi átlátása, megtanulása. A szerződések hiánytalan rögzítése, saját ügyfelek kéréseinek adminisztratív kezelése.
November 03.
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!