-
Szerviz asszisztens
4030 Debrecen, Szikgáti út 11.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Bejövő és kimenő számlák kezelése, nyilvántartása
- Napi adminisztrációs feladatok elvégzése, dokumentumok kezelése
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnerekkel
- Beérkező levelek, telefonhívások kezelése
- Ügyfelek nyomon követése
Október 31.• Előre sorolva tegnap 11:25 -
Nappali recepciós
4031 Debrecen, István út 74.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vendégek érkeztetése, regisztrálása
- Számlázás, pénzkezelés, fizettetés
- Ügyviteli feladatok
- Értékesítés: telefonhívások fogadása, árajánlatok készítése, foglalások rögzítése a szállodai szoftverben, kontingensek kezelése
- Teljes körű információszolgáltatás és segítségnyújtás
November 07.• Előre sorolva tegnap 00:00 -
Vagyonvédelmi rendszerintegrátor - rendszer adminisztrátor
4028 Debrecen, Simonyi út 23.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- a Társaság vagyonvédelméhez szükséges különböző biztonságtechnikai rendszerek egységes, optimálisan működő rendszerré történő összeállítása
- a telepített elektronikai vagyonvédelmi rendszerek napi működtetése, felügyelete
November 03.• Előre sorolva november 15. -
Kereskedelmi asszisztens
Budapest, Hajdú-Bihar megye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kiemelt ügyfélmenedzserek munkájának támogatása
- Kereskedelmi ajánlatok, szerződések, megrendelések és visszaigazolások készítése
- Részvétel a cégcsoport közbeszerzési, központosított közbeszerzési és egyéb pályázatok elkészítési feladataiban
Október 29. -
Pénzügyi ügyintéző / asszisztens
HajdúhadházNettó 350e Ft havi bér
-
Céges autó
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Számlák iktatása, ellenőrzése, nyilvántartása
- Szerződések kezelése, dokumentálása, nyilvántartása
- Számlázás
- Kintlévőségek kezelése
- Könyvelési anyag előkészítése, számlákkal kapcsolatos információk begyűjtése
- Könyvelők munkájának segítése; kapcsolattartás a könyvelőkkel és bérszámfejtőkkel
Október 24. -
-
Recepciós
4200, Hajdúszoboszló
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Román középfok
Főbb feladatokCheck in és check out folyamatok Számlázás, pénzkezelés Teljes körű információszolgáltatás és segítségnyújtás Érdeklődések, foglalások és lemondások teljes körű kezelése szóban és írásban...
November 14.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!