-
Irodai Recepciós (magabiztos angol nyelvtudással)
1134 Budapest, Váci út 33.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- telefonhívások fogadása és tovább irányítása;
- vendégek fogadása;
- kapcsolattartás beszállítókkal, futárszolgálatokkal;
- postázási feladatok, szkennelés;
- tárgyalók előkészítése, bekészítések;
- adminisztrációs teendők;
- iroda működéséhez szükséges rendelések, folyamatok koordinálása;
November 10. -
-
Nemzetközi devizaforgalmi szakértő (invesztigációs csapat)
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- nemzetközi ügyfél és bankközi átutalásokkal kapcsolatban felmerülő problémák, ügyfélbejelentések kezelése
- elszámolórendszerekkel kapcsolatos egyeztetések lebonyolítása
- angol nyelven történő írásos kommunikáció (SWIFT) a külföldi és partner bankokkal
November 10.• Előre sorolva november 22. -
-
Irodavezető
1139 Budapest, Teve utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Különböző adminisztrációs feladatok ellátása
- Bankokkal való kapcsolattartás, pénz befizetések
- Biztosítások intézése
- Céges gépkocsikkal kapcsolatos ügyintézés
- E-termékdíjjal kapcsolatos ügyintézés
November 20.• Előre sorolva 9 órája -
-
1139 Budapest, Teve utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Különböző adminisztrációs feladatok ellátása
- Bankokkal való kapcsolattartás, pénz befizetések
- Biztosítások intézése
- Céges gépkocsikkal kapcsolatos ügyintézés
- E-termékdíjjal kapcsolatos ügyintézés
Tegnap 13:42• Előre sorolva 9 órája -
-
Beszerző-adminisztrátor
1138 Budapest, Tomori utca 32.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás bel- és külföldi beszállítókkal
- Projektek megvalósításához szüksékes beszerzések előkészítése
- Beszállítóktól árajánlatok kérése, megrendelések elkészítése
- Visszaigazolások alapján megrendelések ellenőrzése
- Árak karbantartása
- Fuvarok, anyagszállítás szervezése
November 18.• Előre sorolva tegnap 11:45 -
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek által indított és fogadott
- levelező- és leánybankok által kezdeményezett és részükre érkező, továbbá
- egyes, a bank saját nevében lebonyolított nemzetközi átutalások feldolgozása
- a nemzetközi átutalásokhoz járulékos ügyletek lebonyolítása
November 10.• Előre sorolva november 22. -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
2120 Dunakeszi, Pallag utca 55.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Kereskedelmi osztály munkájának adminisztratív támogatása;
- kereskedelmi ajánlatok, kalkulációk, árlisták, egyedi árak előkészítése megadott instrukciók alapján;
- közreműködés a katalógusok készítésében;
- konkurencia- és árfigyelés, áradatok feldolgozása;
November 13.• Előre sorolva tegnap 10:30 -
-
Értékesítési és ügyfélkapcsolati specialista
2120 Dunakeszi, Pallag utca 30.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- telefonos és e-mailes kommunikáció a beérkezett megkeresések nyomon követésére
- az érdeklődők részletes és megfelelő informálása a termékeinkről
- az egyes megkeresések státuszának rögzítése elektronikus platformon
- rendelések felvétele és vállalatirányítási rendszerben való rögzítése
November 22. -
-
Képzésszervező referens
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 117.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A forgalmazott – Siemens és Hexagon – CAD/CAM ipari szoftverek tanfolyamainak szervezése
- A különböző csatornákon érkező, a képzések után érdeklődők rögzítése
- Képzésekkel kapcsolatos ajánlatkészítés és azok rendszeres telefonos lekövetése
November 05.• Előre sorolva november 23. -
-
Pénzügyi asszisztens (részmunkaidő)
Madarász Irodapark - Budapest, Madarász Viktor u. 47-49, 1138
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Workstation • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák ellenőrzése, rögzítése, archiválása
- Egyéb, a pénzügyi részleg munkáját támogató adminisztrációs feladatok elvégzése
- Jelentések, pénzügyi riportok elkészítésében való részvétel
- Napi operatív folyamatok támogatása, adminisztrációja
- Gépjármű park nyilvántartása és ügyintézése
November 11.• Előre sorolva november 23. -
-
Támogató szolgálat adminisztrátor (Göd)
H-2132, Göd, Munkácsy Mihály. u. 2.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Gondviselés Háza - Fogyatékos Emberek Otthona (2131 Göd, Munkácsy Mihály u. 2.) támogatott lakhatásban élő lakóinak gondozási, szállítási feladatainak adminisztrációja
- A szolgáltatás működtetésével összefüggő feladatok dokumentálása
November 07. -
-
Irodai adminisztrációs gyakornok
Budapest, XIII. kerületBr. 2 200 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Különböző ERP rendszerek használata (szállítók, számlák keresése)
- Ticketing rendszer kezelése
- Bejövő e-mailek kategorizálása
- Számlamásolatok továbbítása feldolgozásra
- Hiányzó számlák bekérése beszállítóktól
- Banki fizetési bizonylatok küldése partnereknek
November 18. -
Személyi asszisztens
Budapest, XIII. kerületBr. 400e - 800e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Céges üdülés, üdültetés • Lakhatási támogatás
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- az ügyvezető igazgató munkájának támogatása
- magán és üzleti programok szervezése, azokon való részvétel
- céges és magánjellegű ügyintézés
Október 30. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!