-
Irodai Recepciós (magabiztos angol nyelvtudással)
1134 Budapest, Váci út 33.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- telefonhívások fogadása és tovább irányítása;
- vendégek fogadása;
- kapcsolattartás beszállítókkal, futárszolgálatokkal;
- postázási feladatok, szkennelés;
- tárgyalók előkészítése, bekészítések;
- adminisztrációs teendők;
- iroda működéséhez szükséges rendelések, folyamatok koordinálása;
November 10. -
-
Nemzetközi devizaforgalmi szakértő (invesztigációs csapat)
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- nemzetközi ügyfél és bankközi átutalásokkal kapcsolatban felmerülő problémák, ügyfélbejelentések kezelése
- elszámolórendszerekkel kapcsolatos egyeztetések lebonyolítása
- angol nyelven történő írásos kommunikáció (SWIFT) a külföldi és partner bankokkal
November 10.• Előre sorolva november 22. -
-
1134 Budapest, Váci út 47.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Ügyfelek teljes körű, tanácsadói szintű telefonos és és írásbeli kiszolgálása
- A legmegfelelőbb termékek ajánlása az igények felmérését követően
- Árajánlatok elkészítése, megrendelések kezelése
- Projektek koordinálása a szállításig
- Szállítási folyamatok ügyintézése
Tegnap 11:00 -
-
Irodavezető
1139 Budapest, Teve utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Különböző adminisztrációs feladatok ellátása
- Bankokkal való kapcsolattartás, pénz befizetések
- Biztosítások intézése
- Céges gépkocsikkal kapcsolatos ügyintézés
- E-termékdíjjal kapcsolatos ügyintézés
November 20.• Előre sorolva 9 órája -
-
1139 Budapest, Teve utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Különböző adminisztrációs feladatok ellátása
- Bankokkal való kapcsolattartás, pénz befizetések
- Biztosítások intézése
- Céges gépkocsikkal kapcsolatos ügyintézés
- E-termékdíjjal kapcsolatos ügyintézés
Tegnap 13:42• Előre sorolva 9 órája -
-
Beszerző-adminisztrátor
1138 Budapest, Tomori utca 32.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás bel- és külföldi beszállítókkal
- Projektek megvalósításához szüksékes beszerzések előkészítése
- Beszállítóktól árajánlatok kérése, megrendelések elkészítése
- Visszaigazolások alapján megrendelések ellenőrzése
- Árak karbantartása
- Fuvarok, anyagszállítás szervezése
November 18.• Előre sorolva tegnap 11:45 -
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek által indított és fogadott
- levelező- és leánybankok által kezdeményezett és részükre érkező, továbbá
- egyes, a bank saját nevében lebonyolított nemzetközi átutalások feldolgozása
- a nemzetközi átutalásokhoz járulékos ügyletek lebonyolítása
November 10.• Előre sorolva november 22. -
-
Sales assistant
Hibrid • Váci Greens Irodapark - Budapest, Váci út 117-133, 1138
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Az értékesítési csapat és a Key Account Managerek operatív és adminisztratív támogatása
- Értékesítési prezentációk, riportok, ajánlatok előkészítése
- Terméklisták, szerződések, megállapodások és egyéb dokumentumok kezelése, archiválása
- Adatrögzítés és ügyféladatok frissítése belső rendszerekben
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
Ügyfélszolgálati koordinátor
1137 Budapest, Szent István körút 10.
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Recepciós, front-office feladatok (ügyfélfogadás, számlázás, időpont egyeztetés)
- Ügyfélkoordinációs, back-office feladatok (ügyfélhívás, kezelési terv ismertetés, időpont egyeztetés, On-line bejelentkező rendszerrel kapcsolatos feladatok)
November 11.• Előre sorolva tegnap 11:40 -
Customer Service & Sales Support munkatárs (részmunkaidős, napi 4 óra)
1138 Budapest, Madarász Viktor utca 47-49.
-
Cafeteria
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Desktop PC • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Kapcsolattartás ügyfelekkel, értékesítő kollégákkal és a belső részlegekkel
- Beérkező ajánlatkérések és megrendelések kezelése, adminisztráció SAP rendszerben
- Ügyféladatok karbantartása, szállítások és rendelések nyomon követése
- Bejövő megkeresések fogadása és megválaszolása telefonon és e-mailben
Október 30.• Előre sorolva november 23. -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
2120 Dunakeszi, Pallag utca 55.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Kereskedelmi osztály munkájának adminisztratív támogatása;
- kereskedelmi ajánlatok, kalkulációk, árlisták, egyedi árak előkészítése megadott instrukciók alapján;
- közreműködés a katalógusok készítésében;
- konkurencia- és árfigyelés, áradatok feldolgozása;
November 13.• Előre sorolva tegnap 10:30 -
-
Értékesítési és ügyfélkapcsolati specialista
2120 Dunakeszi, Pallag utca 30.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- telefonos és e-mailes kommunikáció a beérkezett megkeresések nyomon követésére
- az érdeklődők részletes és megfelelő informálása a termékeinkről
- az egyes megkeresések státuszának rögzítése elektronikus platformon
- rendelések felvétele és vállalatirányítási rendszerben való rögzítése
November 22. -
-
Titkársági asszisztens (Határozott idő)
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása
- A vezető munkájának teljes körű támogatása
- A vezető naptárának kezelése, naptár meghívók szervezése
- Általános és személyes asszisztencia
- Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel, az ehhez kapcsolódó adminisztráció ellátása, határidők nyomon követése
November 10.• Előre sorolva november 22. -
-
Képzésszervező referens
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 117.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A forgalmazott – Siemens és Hexagon – CAD/CAM ipari szoftverek tanfolyamainak szervezése
- A különböző csatornákon érkező, a képzések után érdeklődők rögzítése
- Képzésekkel kapcsolatos ajánlatkészítés és azok rendszeres telefonos lekövetése
November 05.• Előre sorolva november 23. -
-
Diákmunka - Irodai munka (pénzügy és logisztika területenl)
Budapest XIII. kerület
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokVállalatirányítási rendszerben történő adatok korrekciója, rögzítése, adminisztratív feladatok, adatbázisok karbantartása, riportok elkészítése. ...
November 21. -
Pénzügyi asszisztens (részmunkaidő)
Madarász Irodapark - Budapest, Madarász Viktor u. 47-49, 1138
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Workstation • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák ellenőrzése, rögzítése, archiválása
- Egyéb, a pénzügyi részleg munkáját támogató adminisztrációs feladatok elvégzése
- Jelentések, pénzügyi riportok elkészítésében való részvétel
- Napi operatív folyamatok támogatása, adminisztrációja
- Gépjármű park nyilvántartása és ügyintézése
November 11.• Előre sorolva november 23. -
-
Irodai munkatárs
Balance Building Irodaház - Budapest, Váci út 99-105, 1139Nettó 200e - 350e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Üzleti megbeszélések / tárgyalók előkészítése, rendben tartása
- Ehhez szükséges beszerzések ügyintézése
- Irodai irószer készlet kezelése
- Munkaruha mosatás koordinálása
- Üzleti vendégek / csomagok fogadása továbbítása
- Postázási szolgáltaltások – Postai ügyintézéssel
November 07. -
-
Támogató szolgálat adminisztrátor (Göd)
H-2132, Göd, Munkácsy Mihály. u. 2.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Gondviselés Háza - Fogyatékos Emberek Otthona (2131 Göd, Munkácsy Mihály u. 2.) támogatott lakhatásban élő lakóinak gondozási, szállítási feladatainak adminisztrációja
- A szolgáltatás működtetésével összefüggő feladatok dokumentálása
November 07. -
-
Irodai koordinátor
1135 Budapest, Kisgömb utca 23.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Hazai és nemzetközi rendezvények előkészítése és lebonyolítása
- Vevői rendelések kezelése, termelésbe ütemezése
- Partneri adatlapok, belistázások adminisztrációja
- Termékcímkék kezelése, online rendszerek adminisztrálása
- Beérkező és kimenő számlák kezelése, kimutatások készítése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
Sales és marketing asszisztens
1138 Budapest, Tomori utca 32.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- kereskedelmi partnereinkhez termék listázásások elvégzése (masterdata begyűjtés, listázási lap kitöltés, beküldés, szortiment frissítés, képszerkesztés, termékleírások fordítása, szerkesztése)
- termék címke fordítás és gyártatás
- szortiment, készlet és rendelési táblázatok frissítése
November 20.
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!