-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokTeljes körű könyvelés: A vállalkozás gazdasági eseményeinek rögzítése, főkönyvi és analitikus nyilvántartások vezetése (vevő, szállító, bank, pénztár, vegyes bizonylatok, tárgyi eszközök)....
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
Irodai adminisztrátor
6648 CsongrádBr. 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kamionok rendszerbe történő regisztrációja és az ehhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése.
- nyilvántartások, jelentések készítése.
- kapcsolattartás a más területen dolgozó munkatársakkal és partnerekkel.
November 06. -
Back office asszisztens
6724 Szeged, Pulz utca 46b.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Román középfok • Szlovák középfok
Főbb feladatok- Ügyfelektől érkező ajánlatok és megrendelések kezelése, teljes körű feldolgozása,
- Adminisztrációs feladatok ellátása
- Partnerekkel való folyamatos kapcsolattartás
- Társterületekkel (termelés, beszerzés; szállításszervezés) való együttműködés, ügyintézés
- Beérkező reklamációk kezelése
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a szerviz működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok teljeskörű elvégzése
- normázott munkalapok lezárása
- munkalapok előírásszerű archiválása
- műszaki vizsgák érvényességének folyamatos nyomon követése, a lejáró műszaki vizsgák nyilvántartása, átadása a munkafelvevőknek
November 06.• Előre sorolva 4 órája -
-
Részmunkaidős Asszisztens / Irodavezető
6726 Szeged, Szent-Györgyi Albert utca 2.Nettó 150e - 170e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Windows • Desktop PC
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Munkaidő: 4 óra (rugalmas napi időbeosztás lehetősége)Kifejezetten ajánlott nappali tagozatos egyetemi hallgatóknak, de más jelentkezőket is szívesen fogadunk
- Cégünk munkájának adminisztratív támogatása
- Számlázás, könyvelés előkészítés, hivatalokkal történő ügyintézés, levelezés
November 18. -
Műszaki és ingatlangazdálkodási asszisztens
6721 Szeged, Szent István tér 16.Br. 500e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A műszaki vezető és az ingatlangazdálkodó napi munkájának támogatása
- Adminisztratív feladatok ellátása, dokumentációk és jelentések készítése, nyilvántartása, archiválása
- Operatív e-mailek és telefonok kezelése
- Érdemi műszaki és ingatlangazdálkodási ügyintézés a szakterületek vezetőinek irányításával
November 17. -
Kárügyintéző
Szeged
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kár dokumentációk beszerzése és kárakták összeállítása
- kárrendezési folyamatok koordinálása, ellenőrzése
- kárügyintézés, a káranyag összeállításához szükséges dokumentumok, bizonylatok előkészítése, beszerzése
November 03.• Előre sorolva november 21. -
-
Beszerzési asszisztens
6724 Szeged, Textilgyári út 4.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Termékek felvitele és az adatbázisok kezelése
- Árak beállítása a rendszerben
- Akciók kérése, visszaigazolások elkészítése
- Kimutatások készítése
- Beszerzők munkájának segítése
November 21. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!