-
Titkársági recepciós munkatárs
HillSide Offices - Budapest, Alkotás u. 55-61, 1123
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- bejövő hívások fogadása
- ügyfelek fogadása, kiszolgálása
- postai forgalom lebonyolítása
- naptárrendszerek kezelése (Outlook)
- dokumentumok iktatása, irattározás
- Konferenciák, üzleti események szervezésében, lebonyolításában való részvétel
- Beszállítókkal történő kapcsolattartás
- Információnyújtás
November 03.• Előre sorolva november 21. -
Energetikai munkatárs
1126 Budapest, Csörsz utca 49-51.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Saját kezelésű létesítmények fogyasztási adatainak nyomon követése, eseti elemzése, energia költségek tervezése, szükség szerinti beavatkozási javaslat előterjesztése;
- Közművekkel kapcsolatos adminisztratív és operatív feladatok;
- Energiavásárlási és közműszolgáltatói szerződések kezelése;
November 10.• Előre sorolva november 22. -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
1097 Budapest, Soroksári út 160.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Kereskedelmi támogató tevékenységek önálló elvégzése a vállalatirányítási rendszerekben (pl.: cikktörzs karbantartás, ár karbantartás, partnertörzs karbantartás, akciók beállítása) • Webshop adminisztrációs feladatok ellátása, így a webáruház adminisztrációs felületének a kezelése • A...
November 19.• Előre sorolva 9 órája -
Irodai asszisztens (Részmunkaidős/heti 20 óra)
1113 Budapest, Daróczi út 1-3.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Francia alapfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Beérkező levelek iktatása
- A telephelyek közötti belső posta folyamatos szervezése
- Adminisztratív feladatok ellátása (létszám és szabadság nyilvántartás)
- Vendégek fogadása
- Értekezletek szervezése és a szükséges feltételek biztosítása
- Irodaszerek utánpótlása, szétosztása
- Általános irodai rend fenntartása
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
Teremfelügyelő/ Vizsgaközpont felügyelő
1149 Budapest, Buzogány utca 10-12.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatoka szabályzatnak megfelelően a vizsgaközpont folyamatainak a felügyelete és lebonyolítása: hallgatók beérkezésének koordinálása, kijelölt vizsgahelyre kísérése, jelenlét ellenőrzése, vizsgáról távozás koordinálása, eszközök működtetése, tájékoztatási feladatok ellátása,...
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Doktori Képzési Adminisztrációs Ügyintéző
1034 Budapest, Bécsi út 120.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok· Az Egyetemi Doktori és Habilitációs Iroda (EDHI) irodavezető munkavégzésének közvetlen és operatív támogatása. · Az EDHI hatáskörébe tartozó feladatok koordinálásában és lebonyolításában való közreműködés. · Az EDHI ügyviteli és adminisztratív feladatainak ellátása, beleértve a NEPTUN Egységes...
November 21. -
-
Export irodai értékesítési képviselő /Export Inside sales representative
1239 Budapest, Ócsai út
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kezeli a bejövő ügyfélhívásokat,
- Kapcsolatot tart a már meglévő ügyfelekkel,
- Adminisztrálja a rendeléseket,
- Szorosan együttműködik a társosztályokkal, különösen a gyártástervezéssel,
- Kezeli a reklamációkat, és
- Egyéb adminisztratív feladatokat lát el.
November 20. -
-
Iratkezelési referens
1033 Budapest, Hajógyár utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az ügyiratok adminisztratív előkészítése;
- aktívan részt veszel az ügyiratok ügymenet szerinti kezelésében, ellenőrzésében és az aláíratás lebonyolításában;
- kezeled a központi email címre beérkező leveleket, valamint a központi telefonszámot;
November 20. -
-
Irodavezető
1097 Budapest, Máriássy utca 7.Nettó 350e - 400e Ft havi bér
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Vezetői asszisztens feladatok – kimutatások készítése, adatok begyűjtése
- Számlázással kapcsolatos ügyintézés, folyamatos kapcsolattartás a könyveléssel
- Ügyfelek fogadása és velük történő kapcsolattartás (külföldi és belföldi ügyfelek egyaránt)
November 20. -
-
Adatrögzítő könyvelő (külsős)
1039 Budapest, Lehel utca 8.
- Teljes munkaidő • Megváltozott munkaképességű • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Exportálás a Számlázz(pont)hu rendszeréből, importálás és rögzítés a KulcsSoft Könyvelés szoftverbe
- Vevői partnertörzs kitisztítása és folyamatos karbantartása
- Exportálás a NAV Online-ból
- Bizonylatok beérkezésének ellenőrzése (pdf számlaképek)
November 04.• Előre sorolva november 22. -
Pénzügyi asszisztens (részmunkaidő)
Madarász Irodapark - Budapest, Madarász Viktor u. 47-49, 1138
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Workstation • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák ellenőrzése, rögzítése, archiválása
- Egyéb, a pénzügyi részleg munkáját támogató adminisztrációs feladatok elvégzése
- Jelentések, pénzügyi riportok elkészítésében való részvétel
- Napi operatív folyamatok támogatása, adminisztrációja
- Gépjármű park nyilvántartása és ügyintézése
November 11.• Előre sorolva november 23. -
-
Irodavezető/ Ügyfélszolgálati munkatárs
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 2.Br. 500e - 550e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Linux • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokKapcsolattartás a bérlőinkkel és partnereinkkel, számlázás, kintlevőségkezelés. Az ingatlanokban szükséges karbantartások és felújítások megszervezése (árajánlatok bekérése, alapanyagok beszerzése, kapcsolattartás szakemberekkel). Az elérhető ingatlanok meghirdetése, bemutatása az érdeklődőknek....
November 21. -
-
- Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- számlázási és pénzügyi adminisztráció (számlák kiállítása, nyilvántartások vezetése)
- kimenő és bejövő számlák ellenőrzése, rögzítése
- kapcsolattartás a kollégákkal. ügyfelekkel, beszállítókkal és a könyveléssel
- értékesítési nyilvántartások kezelése
- általános adminisztratív feladatok ellátása
Október 30.• Előre sorolva november 23. -
Irodavezető
1141 Budapest, Szugló utca 89.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- számlázás, pénztár kezelése
- bejövő, kimenő utalások kezelése
- kintlevőség nyomon követése
- könyvelővel való kapcsolattartás
- webes megrendelések visszaigazolása, ügyfelekkel történő egyeztetés
- munkaügyi dokumentumok naprakészen tartása és adatszolgáltatás bérszámfejtéshez
November 14.• Előre sorolva november 20. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Tájékoztatod a vendégeket a részlegen igénybe vehető szolgáltatásokról és termékekről
- A bérlettel érkező vendégeket ki- belépteted
- A vásárolt bérletekről számlát készítesz
- Gondoskodsz a helység előkészítéséről és tisztán tartásáról, hogy gördülékenyen tudd a sportszolgáltatásokat biztosítani
November 07. -
Mérnökasszisztens
1149 Budapest, Angol utca 34.
-
Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- műszaki dokumentációk előkészítése és rendszerezése,
- energetikai számítások és modellek előkészítése,
- kutatási és fejlesztési projektek támogatása,
- adatelemzés, jegyzőkönyvek, prezentációk készítése,
- kapcsolattartás partnerekkel, beszállítókkal.
November 04. -
-
Projektasszisztens
1037 Budapest, Montevideó utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Szerződés előkészítés, szerződéskötés;
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, szállítókkal;
- Szerződéses,- és ügyfél adatbázisok kezelése, karbantartása;
- Alvállalkozói munkák megszervezése, megrendelése;
- Számlázás;
- Alvállalkozói számlák ellenőrzése;
- Számlareklamációk intézése;
November 14.• Előre sorolva november 20. -
Diákmunka - Logisztikai Adminisztrátor
Budapest 10. ker.
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok•Tengeri szállítmányozáshoz kapcsolódó dokumentumok kezelése. •Hajóraklevelek (B/L) elkészítése, kiállítása, nyomtatása és postázása a megfelelő címre. •Tengeri szállítmányokhoz tartozó biztosítások intézése. •A szállításhoz szükséges engedélyek beszerzése. •Adminisztrációs feladatok ellátása...
November 18. -
Irodai adminisztrációs gyakornok
Budapest, XIII. kerületBr. 2 200 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Különböző ERP rendszerek használata (szállítók, számlák keresése)
- Ticketing rendszer kezelése
- Bejövő e-mailek kategorizálása
- Számlamásolatok továbbítása feldolgozásra
- Hiányzó számlák bekérése beszállítóktól
- Banki fizetési bizonylatok küldése partnereknek
November 18. -
Szállodai recepciós
1074 Budapest, Dohány utca 64.Nettó 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokA recepciós feladata a vendégek fogadása, az érkezés és távozás zökkenőmentes lebonyolítása, valamint a foglalások kezelése és az ehhez kapcsolódó adminisztráció elvégzése. Felelős a vendégek tájékoztatásáért, a szálloda szolgáltatásainak bemutatásáért és a biztonsági előírások betartásáért –...
November 05.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Angol nyelvtudás állás, munka
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!