-
Irattározási gyakornok
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- papír alapú dokumentumok átmozgatása iktatórendszerből megjelölt elektronikus mappákba
- a Bank 1994 és 2014 között kötött – a Click&Flow Szertár rendszerben fel nem dolgozott mintegy 14.000 – szerződések adatainak kikeresése, rögzítése
- a dokumentum irattári tételbe sorolása, őrzési idő rögzítése
November 18. -
Sales gyakornok - diákmunka
Hibrid • Budapest XII.Br. 2 100 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Forgalmi adatok kezelése
- Lekérdezések kezelése (OGYÉI, cégkivonat… stb)
- Szerződések előkészítése, frissítése
- Kapcsolattartás az orvoslátogatókkal
- Sales adatbázis frissítése, kezelése
- Kimutatások, riportok, elemzések készítése (Excel)
- Egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése
Október 30. -
Adminisztrációs munkatárs - Diákmunka
Budapest, 3. kerületBr. 1 800 - 1 800 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA cégcsoport különböző területein lévő ügyiratok rendszerezése, digitalizálása, iktatása, mappákba rendezése. Pakolással járhat a munka, de semmiképpen sem komoly fizikai munkával (mappák pakolása egyik szekrényből a másikba vagy dobozokba maximum)...
November 12. -
Back office munkatárs
BudapestBr. 560e - 560e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Szívesen foglalkozol adminisztrációval – fő feladatod a HR szolgáltatásunkhoz kapcsolódó online szoftver kezelése lesz
- Szeretsz emberekkel foglalkozni – tanácsadóink munkáját támogatod majd admin oldalról, hogy az ügyfeleink elégedettsége közös siker legyen
November 14. -
-
Facilities Intern - diákmunka
BudapestBr. 2 200 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Meet and greet visitors, coordinate and set up meeting rooms and other requirements.
- Manage office stationery supplies (including paper for MFPs).
- Raise and process Purchase Orders.
- Handle invoices in a timely manner.
- Manage mail room, courier services, and bookings.
November 12. -
HR gyakornok – People Experience fókusz - Cofidis
1134 Budapest, Váci út 23-27.Br. 2 150 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- HR generalista támogatás a napi folyamatokban
- belső kommunikáció, intranet és céges események szervezése
- people experience projektekben való aktív részvétel
November 12. -
Diákmunka - Irodavezető gyakornok
Hibrid • Budapest 9. ker.
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok•scannelések, iratlefűzések •munkaügy: jelenléti ívek, szabadságolások rögzítése •orvosi alkalmassági vizsgálatok időpontjainak leszervezése •számlák kezelése, lefűzése •postázás, futárszolgálat fogadása •eszközrendelések, irodaszerek, konyhai eszközök rendelése •telefonos flotta kapcsán ügyintézés...
November 13. -
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Támogatod az értékesítési hálózat mindennapi működését és a partnercégekkel való együttműködést
- Részt veszel adatok összegyűjtésében ellenőrzésében és riportok készítésében
- Digitális helpdesk feladatokban aktív részvétel
- Segítesz projektek előkészítésében, prezentációk összeállításában
Október 29. -
-
Irodai koordinációs gyakornok
1116 Budapest, Alíz utca 4.Br. 2 005 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Irodavezető munkájának támogatása: események szervezése, a Condeco/Engage rendszer kezelése,
- Az iroda mindennapi működésének segítése
- Számlák kezelése SAP rendszerben
- Utazási és költségelszámolási támogatás: költségelszámolások kezelése
November 13. -
Kereskedelmi munkatárs (Back Office)
1213 BudapestNettó 350e - 380e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A meglévő ügyfélkör ápolása és annak magas szintű kiszolgálása,
- Részvétel a meglévő ügyfélkörnek szánt ajánlatok aktualizálásában, rendelések kezelésében, személyes kapcsolattartásában
- Új termékek kiajánlása, és listázások előkészítése, kalkulációk készítése
November 04. -
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!