-
Irodavezető/ Ügyfélszolgálati munkatárs
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 2.Br. 500e - 550e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Linux • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokKapcsolattartás a bérlőinkkel és partnereinkkel, számlázás, kintlevőségkezelés. Az ingatlanokban szükséges karbantartások és felújítások megszervezése (árajánlatok bekérése, alapanyagok beszerzése, kapcsolattartás szakemberekkel). Az elérhető ingatlanok meghirdetése, bemutatása az érdeklődőknek....
November 21. -
-
Kommunikációs asszisztens
1088 Budapest, Múzeum utca 17.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kreatív tartalmak készítése (szöveg, kép, videó, animáció)
- Social media fiókok (Facebook, Instagram, TikTok, Youtube, LinkedIn) aktív kezelése
- Tartalomgyártás: posztok ütemezése, optimalizálása, rövid videók készítése, magabiztos szereplés kamerák előtt
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Ügyfélszolgálati/irodai munkatárs
1095 Budapest, Mester utca 36.Nettó 400e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Személyes ügyfélszolgálatra érkező magyar és külföldi érdeklődők tájékoztatása
- Beiratkozások, vizsgajelentések intézése
- Kínai, angol magyar tanfolyamok, valamint vizsgák adminisztrációja
- A tanulók és az oktatók felmerülő problémáinak/kéréseinek megoldása
- Hatósággal való kapcsolattartás
November 11. -
Pénzügyi és adminisztratív ügyintéző
1106 Budapest, Maglódi út 47.Nettó 250e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák iktatása, ellenőrzése, könyvelésre való előkészítése
- Kimenő számlák kiállítása, kezelése, nyilvántartása
- Havi könyvelési anyag gyűjtése és leadása
- Teljesítési igazolások, szerződések és kifizetések előkészítése, nyomon követése
- Heti pénzügyi riportok, kintlévőségi listák készítése
November 06. -
Éjszakai recepciós diákmunka 4 csillagos szállodában - Amberlyn Hotel
1085 Budapest, Rökk Szilárd u. 4.Br. 2 400 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Vendégek fogadása, eligazítása, távozás kezelése
- Telefonok, e-mailek kezelése
- Alap adminisztrációs feladatok ellátása
November 17. -
Irodai adminisztrátor
MONYO Brewing Co. - Sörfőzde - Budapest, Gyömrői út 148, 1103Br. 602e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- irodai folyamatok lebonyolítása
- rendelések feldolgozása
- kiskereskedelmi láncokhoz és nagykereskedőkhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok, termékek belistázása, kapcsolattartás
- belföldi és külföldi szállítások menedzselése, papírmunkája
- ügyfélszolgálati feladatok ellátása
Október 30. -
Értékesítési adminisztrátor
1097 Budapest, Táblás utca 29.Br. 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A partnerektől beérkező megrendelések feldolgozása, számlázás az ügyviteli rendszerben.
- Időszakos promóciók teljes adminisztratív támogatása.
Október 30. -
-
Minőségirányítási- és folyamatmenedzser
Magyarország,Budapest,Budapest,Rákóczi út 1-3
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Szabályzatok kiadási folyamatának, aktualizálásának, közzétételének és nyilvántartásának kezelése,
- A minőségirányítási rendszer fejlesztésében, működtetésében és karbantartásában való részvétel,
- A társasági szintű szervezeti és folyamat szabályozási dokumentumok karbantartásában való részvétel,
November 13. -
-
Közbeszerzési referens
1107 Budapest, Száva utca 3.
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokközbeszerzési eljárások és a központosított közbeszerzés körébe tartozó (DKÜ, NKOH, KEF) közbeszerzési eljárások vonatkozó jogszabályokban és belső szabályzatokban foglaltak szerinti, teljes körű előkészítése, lefolytatása, közbeszerzési dokumentáció elkészítése...
Október 27. -
-
Tanulmányi előadó
1097 Budapest, Nagyvárad tér 4.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az Intézet kijelölt képzéseivel kapcsolatos teljeskörű tanulmányi feladatok ellátása
- a képzésre jelentkezőkkel és a felvételt nyert hallgatókkal történő folyamatos kapcsolattartás tanulmányi ügyekben, tájékoztatás személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton is
Október 28. -
-
Finanszírozási referens
1083 Budapest, Tömő utca 25-29.
-
Cafeteria • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az egység betegellátása kapcsán a diagnózisok kódolása
- pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása
- felmerülő gazdasági, beszerzéssel kapcsolatos kérdésekkel kapcsolatos segítségnyújtás
- dokumentumok pontos, precíz vezetése
November 13. -
-
Irodavezető, ügyfélszolgálatos
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 2.Br. 500e - 550e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Linux • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokKapcsolattartás a bérlőinkkel és partnereinkkel, számlázás, kintlevőségkezelés. Az ingatlanokban szükséges karbantartások és felújítások megszervezése (árajánlatok bekérése, alapanyagok beszerzése, kapcsolattartás szakemberekkel). Az elérhető ingatlanok meghirdetése, bemutatása az érdeklődőknek....
November 19. -
-
Irodavezető-adminisztrátor
1084 Budapest, Rákóczi tér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Operatív koordináció: 20-30 fős fizikai dolgozói állomány napi teljesítményének nyilvántartása és rendszerezése
- Pénzügyi adminisztráció: számlázás előkészítése, dokumentumkezelés, számlázás, kapcsolattartás a könyvelővel.
November 05.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Angol nyelvtudás állások X. kerületben (adminisztráció, asszisztens, irodai munka)
Értesítést kérek hasonló állásokról
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!